Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024

ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ: Νέα (επικαιροποιημένη) λίστα της ντροπής με τα κομμένα τμήματα

(3η ανακοινοποίηση με επικαιροποιημένη τη λίστα της ντροπής των κομμένων τμημάτων)

ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ-ΥΠΑΙΘΑ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ-ΜΗ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΕ 14ο ΓΥΜΝΑΣΟ ΠΕΙΡΑΙΑ (2) - 10ο ΓΕΛ ΠΕΙΡΑΙΑ (1) - 1ο ΓΕΛ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ (1) - ΕΠΑΛ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ (2) - 5ο ΓΕΛ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ (1) - 3ο ΓΕΛ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ (1) - 4ο ΓΕΛ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ (1) - 9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ (1) - 5ο ΓΕΛ ΝΙΚΑΙΑΣ (1) - 2ο ΓΕΛ ΠΕΙΡΑΙΑ (1) - ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ (2) - 9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ (2) - 4ο ΓΕΛ ΝΙΚΑΙΑΣ (2) - 1ο ΓΕΛ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ (1)

ΣΤΟΙΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΛΛΟ-ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΛΑΚΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

            Από το καλοκαίρι δίνουμε μία μεγάλη μάχη ενάντια στην αντιπαιδαγωγική-αντιεκπαιδευτική πολιτική του ΥΠΑΙΘΑ, ενάντια στις συμπτύξεις-μη εγκρίσεις τμημάτων. Ο αγώνας αυτός έχει φέρει αποτελέσματα, καθώς από τα 108 τμήματα που σχεδίαζαν να κόψουν στον Πειραιά, τα περισσότερα λειτούργησαν (76 μόνο στα ΕΠΑΛ).

            Ωστόσο, τις τελευταίες ημέρες έφτασαν (με προφορικές εντολές Περιφέρειας και ΔΙΔΕ Πειραιά!) εκ νέου αρνητικές εισηγήσεις για σχολεία του Πειραιά, όπως το 14ο Γυμνάσιο Πειραιά, το 10ο ΓΕΛ Πειραιά, το 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας, το ΕΠΑΛ Κορυδαλλού, το 5ο ΓΕΛ Κορυδαλλού, το 3ο ΓΕΛ Κορυδαλλού, το 4ο ΓΕΛ Κορυδαλλού, το 9ο Γυμνάσιο Νίκαιας, το 5ο ΓΕΛ Νίκαιας, το 2ο ΓΕΛ Πειραιά, το Γυμνάσιο Αμπελακίων Σαλαμίνας, το 9ο Γυμνάσιο Πειραιά, το 4ο ΓΕΛ Νίκαιας, το 1ο ΓΕΛ Περάματος. Δεν εγκρίνονται 19 συνολικά (από αυτά τα σχολεία) τμήματα (ίσως και άλλα, σε άλλα σχολεία), με αποτέλεσμα:

ü  στο 10ο ΓΕΛ Πειραιά να στοιβάζονται οι μαθητές/μαθήτριες της Β’ Λυκείου σε 3 τμήματα των 27 παιδιών (!), παρά το γεγονός ότι υπάρχουν μαθητές/μαθήτριες με γνωματεύσεις (μαθησιακές δυσκολίες κ.ά.).

ü  στο 14ο Γυμνάσιο Πειραιά στην Α’ και στη Β’ Γυμνασίου δημιουργούνται τμήματα των 25 και 26 μαθητών, με δεκάδες γνωματεύσεις.

ü  στο 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας στη Β’ Λυκείου δημιουργούνται 2 τμήματα των 26 και 1 των 25 μαθητών.

ü  στο ΕΠΑΛ Κορυδαλλού δεν εγκρίνονται 2 τμήματα Γενικής Παιδείας, με αποτέλεσμα 26 και 27 μαθητές στην τάξη.

ü  στο 5ο ΓΕΛ Κορυδαλλού κόβεται ένα τμήμα της Β’ Λυκείου, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τμήματα των 27 μαθητών.

ü  στο ΓΕΛ Καμινίων, μετά τις διαμαρτυρίες γονιών-εκπαιδευτικών και μαθητών/μαθητριών και μετά τη μαζική συμμετοχή στην κινητοποίηση της Παρασκευής 18/10 στη ΔΙΔΕ Πειραιά, τα τμήματα θα παραμείνουν 4 (από 3 που ζητήθηκαν). Ο αγώνας, συνεπώς, έφερε αποτέλεσμα!

ü  στο 9ο Γυμνάσιο Νίκαιας κόβεται το 4ο τμήμα της Β’ Γυμνασίου, με αποτέλεσμα οι μαθητές/μαθήτριες να στοιβάζονται σε τρία 26αρια τμήματα, με 15 μαθητές/μαθήτριες να διαθέτουν γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ για διάφορα ζητήματα!

ü  στο 4ο ΓΕΛ Κορυδαλλού κόβεται ένα τμήμα της Β’ Λυκείου, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τμήματα των 26 και 27 παιδιών!

ü  στο 3ο ΓΕΛ Κορυδαλλού κόβεται επίσης ένα τμήμα της Α’ Λυκείου, με αποτέλεσμα μεγάλο αριθμό μαθητών/μαθητριών στην τάξη.

ü  Στο 2ο ΓΕΛ Πειραιά κόβεται το 4ο τμήμα της Γ’ Λυκείου, με αποτέλεσμα τη δημιουργία 3 τμημάτων, με 27, 27 και 20 μαθητές. Οι 20 μαθητές στοιβάζονται σε μία αίθουσα μόλις 20 τ.μ. (ουσιαστικά αποθηκάκι), γεγονός που εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την υγεία και τη σωματική ακεραιότητα εκπαιδευτικών και μαθητών σε περίπτωση έκτακτου γεγονότος (π.χ. σεισμό). Τα άλλα 2 τμήματα είναι των 27 μαθητών/μαθητριών (στη Γ’ Λυκείου!).

ü  στο 9ο Γυμνάσιο Πειραιά κόβονται 2 τμήματα, ένα σε Α’ και ένα σε Γ’ Γυμνασίου, παρά το γεγονός πως υπάρχουν παιδιά με γνωματεύσεις από ΚΕΔΑΣΥ.

ü  στο 5ο ΓΕΛ Νίκαιας κόβεται τμήμα στην Α’ Λυκείου, με αποτέλεσμα τη δημιουργία τμημάτων με 26 και 27 μαθητές/μαθήτριες στην τάξη.

ü  Στο Γυμνάσιο Αμπελακίων Σαλαμίνας κόβονται 2 τμήματα, 1 στην Α’ και 1 στη Β’ Γυμνασίου. Είναι το σχολείο που επεδίωκαν στην αρχή της χρονιάς να κόψουν τμήμα και στη Γ’ Γυμνασίου, δηλαδή 3 συνολικά!

ü  Στο 4ο ΓΕΛ Νίκαιας κόβονται 2 τμήματα, 1 στη Β’ και 1 στη Γ’ Λυκείου, με αποτέλεσμα τη δημιουργία τμημάτων με 26 και 25 μαθητές/μαθήτριες αντίστοιχα.

ü  Στο 1ο ΓΕΛ Περάματος κόβεται 1 τμήμα στη Β’ Λυκείου, από 5 σε 4. Όπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, στοιβάζονται 27 παιδιά (και 1 εκπαιδευτικός) σε αίθουσα προκάτ, μόλις 42,25 τ.μ., γεγονός ιδιαίτερα επικίνδυνο για την ασφάλεια εκπαιδευτικών και μαθητών. Δεν παίρνεται υπόψη η πρόβλεψη για τουλάχιστον 2 τ.μ. ανά άτομο (πυροπροστασία)!

            Εκτός όμως του μεγάλου αριθμού των μαθητών/μαθητριών στην τάξη, οι μη εγκρίσεις τμημάτων οδηγούν εκπαιδευτικούς, που μέχρι σήμερα διδάσκουν σε αυτά τα παιδιά, εκτός τάξης και σε άλλα σχολεία, αφού … βρίσκονται ξαφνικά να περισσεύουν. Καταστρέφεται με αυτό τον τρόπο βίαια η παιδαγωγική σχέση με τους/τις μαθητές/μαθήτριες, που θέλει χρόνο να χτιστεί. Οι συνάδελφοι είναι αναγκασμένοι να αναζητούν ώρες σε άλλα σχολεία, την ώρα που η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει.

            Ταυτόχρονα με τη μη έγκριση της διάθεσης δεκάδων εκπαιδευτικών στη ΔΙΔΕ Πειραιά από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής (βλέπε ανακοίνωση ΕΛΜΕ με αρ.πρωτ. 220- 13/10/2024 εδώ: Οι εργαζόμενοι/ες στην ΔΙΔΕ Πειραιά, εκπαιδευτικοί και διοικητικοί, δεν είναι εργαζόμενοι/ες Β’ κατηγορίας! Είναι εργαζόμενοι/ες με δικαιώματα!-ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ), που εργάζονταν εκεί για χρόνια, δημιουργείται ένα απίστευτο μπάχαλο-ντόμινο μετακινήσεων εκπαιδευτικών, αλλά και “βροχή” ενστάσεων-διαμαρτυριών συναδέλφων/συναδελφισσών (ιδιαίτερα μετά την πράξη 43 του ΠΥΣΔΕ).

            Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα συναδέλφου που δίδασκε σε ΓΕΛ και αναγκάστηκε να παρατήσει τους μαθητές του, ενώ στάλθηκε ξαφνικά να συμπληρώσει ωράριο στην Σαλαμίνα! Είναι χαρακτηριστικό άλλο παράδειγμα συναδέλφου, που διδάσκει μαθήματα κατεύθυνσης και τώρα, με τη μη έγκριση  τμήματος, καλείται να συμπληρώσει ωράριο σε άλλο σχολείο!

Η πολιτική του εξορθολογισμού (βλέπε εξοικονόμησης) στο απόγειο!

Οι μαθητές όμως μας δεν είναι σαρδέλες και οι εκπαιδευτικοί δεν είναι αριθμοί!

Η εκπαίδευση δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται σαν κόστος! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου