Το κόμμα κάνει λόγο για «ελληνικό Watergate».
Ανακοίνωση εξέδωσε σήμερα Δευτέρα η ΕΛΑΣ για την Ένορκη Διοικητική Εξέταση στο Υπουργείο Εξωτερικών σχετικά με την εξαγωγή του παράνομου λογισμικού παρακολουθήσεων Predator από τη χώρα μας σε τρίτες χώρες, σημειώνοντας ότι πρόκειται για μια εξέλιξη που «εκθέτει ανεπανόρθωτα την κυβέρνηση και τον κο Μητσοτάκη προσωπικά».
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση «Το κυβερνητικό αφήγημα εδώ και τέσσερα σχεδόν χρόνια είναι πως το σκάνδαλο των υποκλοπών αφορά μια ιδιωτική υπόθεση με την οποία η κυβέρνηση δεν έχει καμία σχέση. Τα δεδομένα όμως το καταρρίπτουν πλήρως.



















