Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2020

ΜΗΝΟΛΟΓΙΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Γράφει η Καίτη Μπούταλη - Παυλίδη

Το μηνολόγιο αυτό τον μήνα θα είναι φτωχό. Τι να σας γράψω αφού είμαι κλεισμένη μέσα στο σπίτι μου! Να σας πω τι έχω εφεύρει για να γεμίσω τις ατέλειωτες ώρες εγκλεισμού στο σπίτι μου; Να μου πείτε κι εσείς τι κάνετε και να ανταλλάξουμε απόψεις; Δεν έχει νόημα.

Θέλω να περιγράψω τις σκέψεις μου για αυτό τον καταραμένο φονικό ιό. Τον covid 19 που μου θυμίζει το χάος. Το χάος που είναι αντίθετο σε κάθε νόμο και τάξη. Άναρχο από φύση που δεν αφήνει κανένα περιθώριο να του δώσουμε έναν  ορισμό. Η επιστήμη προσπαθεί να εξηγήσει κάθε φαινόμενο, το χάος όμως δεν υπακούει σε τίποτα. Χαοτική και η συμπεριφορά του covid 19.

Πριν ένα χρόνο στις αρχές του 2020 ακούσαμε για έναν ιό που εμφανίστηκε στην πόλη Ουχάν  της Κίνας. Ποιος μπορούσε να φανταστεί αυτή την αλλαγή που θα έφερνε στον πλανήτη Γη μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και πόσο θα άλλαζε η ζωή μας!

Ποιος θα φανταζόταν ότι ο άνθρωπος θα φοβάται να πλησιάσει τον συνάνθρωπό του, ότι θα μας έκλειναν σαν τα ποντίκια μέσα στο σπίτι μας! 

Ότι θα ζητάμε άδεια για να κυκλοφορήσουμε στον αέρα. Ποιος φανταζόταν ότι θα μας απαγόρευαν την εργασία, την αγκαλιά και το φιλί από αγαπημένα μας άτομα, ποιος θα φανταζόταν ότι η απομόνωση και η μοναξιά θα γινόταν νόμος που η μη τήρησή του θα μας επιβάλει πρόστιμο. Ποιος φανταζόταν ότι τα παιδιά δεν θα μπορούσαν να επισκέπτονται τους ανήμπορους γονείς τους και τα θύματα του covid στο κρεβάτι του πόνου, ακόμα και στον θάνατο, θα ήταν μόνα τους. Αλήθεια, θα πιστεύατε ποτέ ότι δεν θα σας επέτρεπαν να αποχαιρετίσετε στο τελευταίο του ταξίδι τα αγαπημένα σας άτομα; Και για να μιλήσουμε και για τα ευτυχή γεγονότα, γάμοι-βαφτίσεις ΤΕΛΟΣ μέχρι νεωτέρας. Και το βαρέλι δεν έχει πάτο και αυτό είναι το τραγικό, ότι δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα στο μαρτύριό μας!!!

 Όλα αυτά μου θυμίζουν το «φαινόμενο της πεταλούδας» που το ασήμαντο κούνημα των φτερών της στον Αμαζόνιο μπορεί να φέρει βροχή στην Κίνα. Σήμερα ένας ασήμαντος ιός της Κίνας έφερε παγκόσμια αλλαγή σε όλο τον Πλανήτη μας. Όσο για τα αποτελέσματα του covid 19 θα τα γράψει η ΙΣΤΟΡΙΑ… Τι επίλογο να γράψω τώρα… Εύχομαι τον επόμενο μήνα που θα είναι και η έναρξη της νέας χρονιάς να είμαστε πάλι όλοι εδώ και να τα λέμε! Καλή χρονιά αγαπημένοι μου συγκρατούμενοι!!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου