Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020

ΟΛΙΓΑ ΣΦΗΝΑΚΙΑ…


Θα ήθελα να σας ασπαστώ όλους και όλες σταυρωτά και να σας στείλω την αγάπη μου μετά από τρεις μήνες και βάλε, που τόσα και τόσα έγιναν λόγο το κορωνάτου γιού που εισέβαλε ξαφνικά στη ζωή μας με σκοπό να φέρει μια νέα τάξη πραγμάτων στην παγκόσμια κοινότητα. 

Γεγονός είναι ότι, όταν θα ξεκινήσω να γράφω ένα κείμενο, δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξω·  δεν είμαι από τους τύπους του ράβε-ξήλωνε, αλλά λόγω των καταστάσεων είναι ίσως η μοναδική φορά που άλλα ξεκίνησα να γράψω 2,5 μήνες πριν και σε άλλα καταλήξαμε μιας και υπήρξε η δίμηνη αναστολή κυκλοφορίας της εφημερίδας μας. 

Τέλος καλό, όλα καλά και σας εύχομαι ολόψυχα να είστε όλοι καλά, να περνάτε καλά με υγεία και να έχουμε ένα όμορφο καλοκαίρι.

Στην μακρόχρονη εμπειρία μου με τα κοινά και την πολιτική λόγω βίτσιου και επαγγέλματος είναι αλήθεια ότι έχω φάει πολύ παραμύθι από υποτιθέμενους σωτήρες του τόπου μας αλλά και της Ελλάδας.

Βέβαια αυτός που στο τέλος βγήκε χαμένος ήταν φυσικά ο παραμυθάς.
 

Γεγονός είναι ότι το παραμύθι που έφαγα στις τελευταίες εκλογές από ένα νεόκοπο γατάκι δεν το είχα ξαναφάει στη ζωή μου! Αυτό βέβαια που δεν έχει καταλάβει το γατάκι είναι ότι, πρώτον, ο καιρός περνάει σαν αστραπή και έχει γυρίσματα και, δεύτερον,  στην τελική δεν θα είμαι εγώ αλλά η αλαζονική ενασχόλησή του με την πολιτική και τα όνειρά του που θα σβήσουν σαν πυροτέχνημα.
Ένας θεός γνωρίζει πόσες μαϊμού μόνιμες κατοικίες έχουν δηλωθεί στο όμορφο νησάκι μας.  Όχι ότι είναι και τίποτα σοβαρό θέμα, απλά το αναφέρω έτσι για την ιστορία, γιατί ό,τι  γινόταν συνεχίζει να γίνεται στο ίδιο μοτίβο.
Για κάποιους αδαείς θέλω να πω ότι, όταν κάποια εφημερίδα αναδεικνύει ένα θέμα, είναι ακριβώς μια δημόσια καταγγελία και εκεί σταματά ο ρόλος της, μιας και τη συνέχεια την αναλαμβάνουν οι όποιοι αρμόδιοι.
Το να είσαι επιστήμονας δεν αναιρεί ότι μπορεί να είσαι και καραγκιόζης, τσίπης ή γύφτουλας· ο άρχοντας και ο κιμπάρης γεννιέται δεν φτιάχνεται, μωρό μου.
Τέλος θα ήθελα κάπου εδώ να σας αφήσω και  για να μη στεναχωρήσω κάποιους, σφηνάκια τον επόμενο μήνα. Καλό καλοκαίρι παιδιά με υγεία και πολλές βουτιές.
Χ.Θ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου