Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ




Γράφει ο Στάμος Μπακαούκας
Δημοτικός σύμβουλος Σαλαμίνας

Η Δήμαρχος κα. Νάννου αδιαφορεί συστηματικά και προκλητικά από την αρχή της θητείας της για τα προβλήματα στο νησί.

Δυστυχώς εδώ και πολλούς μήνες έχω απευθυνθεί εγγράφως προς τον Δήμο να έρθουν στο Δημοτικό Συμβούλιο πολλά και σοβαρά προβλήματα προς συζήτηση, πλην όμως η Δήμαρχος αδιαφορεί προκλητικά. Συγκεκριμένα εκκρεμούν τα παρακάτω:
Α. Πλαστογραφία υπογραφών Δημοτικής υπαλλήλου στον Αθλητικό Οργανισμό ΑΚΟΙΠΟΠ, έγγραφό μου προς τον Δήμο από 18-6-2018,
Β. Ατασθαλίες στην Σχολική Επιτροπή ΣΕΠΕ, έγγραφό μου από 9-9-2018,
Γ. Βελτίωση Λεωφόρου Αιαντείου για μείωση τροχαίων ατυχημάτων, έγγραφό μου από 9-9-2018.
Δ. Διαχείριση του λιμένος της Κούλουρης, έγγραφό μου από 8-8-2018.

Ε. Περάτωση των συνδέσεων με την αποχέτευση και επίλυση του θέματος με το επιπλέον ποσόν που πρέπει να πληρώσουν αυτοί που ήδη έχουν συνδεθεί.
Πέραν των ανωτέρω και παρά τις συνεχείς έγγραφες αναφορές μου η Δήμαρχος καθυστερεί υπερβολικά διάφορες υποθέσεις δυσχεραίνοντας τη λειτουργία του Δήμου. Μερικά παραδείγματα είναι τα παρακάτω:

1.      Εκπόνηση κανονισμού λειτουργίας των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου.
2.      Επιτάχυνση υλοποίησης της μελέτης για το Πορθμείο Φανερωμένης που παρουσιάζει τριτοκοσμική εικόνα.
3.      Εκπόνηση μελέτης για την ανάπλαση – δημιουργία μικρού πάρκου στην παραλία και συγκεκριμένα στο οικοδομικό τετράγωνο Ο.Τ.  9
4.      Εκπόνηση μελέτης ανάπλασης της πλατείας Ηρώων σε συνδυασμό με τη βελτίωση του Κέντρου Νεότητας που ήδη εκτελείται από τον ΑΚΟΙΠΟΠ, χωρίς δυστυχώς την απαραίτητη συνεργασία μεταξύ των και χωρίς συντονισμό από τη Δήμαρχο.
Ευελπιστώ η Δήμαρχος να λάβει υπόψη της τη διαμαρτυρία μου και να δρομολογήσει όλα τα παραπάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου