Τετάρτη 5 Ιουνίου 2024

ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ: Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει

Γράφει η Τζένη Μ.  Αλαίσκα

Σήμερα φίλοι μου θα μιλήσουμε για όμορφα πράγματα γιατί έρχεται η άνοιξη και πάντα βλέπουμε την ζωή λίγο πιο αισιόδοξα και γιατί κάθε μέρα βομβαρδιζόμαστε με αρνητικές ειδήσεις.  

Η τεχνολογία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας και έχουν φέρει ανατροπές όχι πάντα θετικές. 

Εμείς όμως σήμερα θα τα δούμε από την θετική πλευρά της ζωής και πραγματικά μπορεί να είμαστε πολύ ωφελημένοι αν επιλέξουμε να τα χρησιμοποιούμε σοφά.

 Θα σας παρουσιάσω λοιπόν δύο υπέροχες κυρίες μαμά και κόρη οι οποίες ξεκίνησαν να παρουσιάζουν αυτό που πραγματικά αγαπούν στο ίνσταγκραμ και από τότε άλλαξε η ζωή τους.

 

Σας παραθέτω μία μικρή συνέντευξη και των δυο τους και ξεκινώ με την κόρη, την αγαπητή Ραφαηλία και την δημιουργία της που ονομάζεται «the_serialbooker».

                                                           *******

Ραφαηλία: Όλα ξεκίνησαν όταν διάβασα το ψυχολογικό θρίλερ του Alex Michaelides «Η Σιωπηλή Ασθενής». Δεν μπορούσα να το αφήσω από τα χέρια μου, αλλά το αποκορύφωμα ήρθε με την σοκαριστική ανατροπή. 

Ο συγγραφέας είχε καταφέρει να με ξεγελάσει και αυτό ήταν κάτι που θαύμασα σε εκείνον. Από τότε δεν σταμάτησα να διαβάζω. Τα βιβλία έγιναν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου. 

Κι ενώ κάποια μέρα διέτρεχα κάπως αδιάφορα δημοσιεύσεις στο ίνσταγκραμ , ανακάλυψα έναν λογαριασμό που ειδικευόταν στα βιβλία και τότε έλαμψε η ιδέα στο μυαλό μου. Πέρασε ένας χρόνος ώσπου να υλοποιηθεί η ιδέα μου και ο λoγαριασμός the_serialbooker να γίνει πράξη. 

Ήθελα όλα να γίνουν όπως τα είχα στο μυαλό μου. Να βρω το ιδανικό όνομα, την κατάλληλη αισθητική και να χτίσω την προσωπικότητά του. Στόχος μου ήταν να δημιουργήσω ένα προφίλ που θα αφήσει το στίγμα του και θα ανταποκρίνεται στη Ραφαηλία. Σε μένα.

Η σκέψη πίσω από το όνομα: Δεν δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα να σκεφτώ το ιδανικό όνομα του προφίλ. Ήθελα σίγουρα κάτι έξυπνο, ευφάνταστο και μοναδικό. Έτσι πήρα το «the serial killer» , κάτι το σκοτεινό και φρικτό και το μετέτρεψα σε «the_serialbooker», σε κάτι φωτεινό και αισιόδοξο.

Αγαπημένα αναγνωστικά είδη: Λατρεύω τα ψυχολογικά θρίλερ και τα αστυνομικά όμως είμαι ανοιχτή στο να γνωρίσω και άλλα είδη. 

Έχω αρχίσει να διαβάζω ρομαντικά/αισθηματικά αλλά και φαντασίας. Επίσης μου αρέσει το πάντρεμα του αστυνομικού με το κοινωνικό στοιχείο. 

Φέτος αποφάσισα να κάνω και την αρχή με την κλασική λογοτεχνία, συγκεκριμένα με «Το φάντασμα της Όπερας» του Gaston Leroux.

Επαφή με τους αναγνώστες: Στην αρχή δεν φαντάστηκα ότι θα γνωρίσω τόσο υπέροχους ανθρώπους και ότι θα προκύψουν αναπάντεχες φιλίες. Είναι μοναδικό να γνωρίζεις ανθρώπους που σας ενώνει μία κοινή αγάπη. 

Τα βιβλία. 

Άπειρες συζητήσεις, γέλια, συναναγνώσεις, συναντήσεις από κοντά. Υπέροχο συναίσθημα. 

Αυτό που μου δίνει τεράστια χαρά είναι και η αγάπη των αναγνωστών και η εμπιστοσύνη που δείχνουν στις προτάσεις μου. Για αυτό ευχαριστώ όλους όσους αγκαλιάζουν την the_serialbooker.

 

Κατερίνα, η μητέρα: Η  σύλληψη της ιδέας για την δημιουργία του «its.kitchenproject»  έγινε την περίοδο της καραντίνας. Εκείνη την δύσκολη περίοδο για όλους μας, ο σύζυγος και η κόρη μου έκαναν τηλεδιασκέψεις για επαγγελματικούς και εκπαιδευτικούς λόγους αντίστοιχα. 

Αναγκαστικά κλείστηκα στην κουζίνα για να μην τους ενοχλώ και μαγείρευα όλη μέρα. Τότε ήταν που η κόρη μου με προέτρεψε  να δημιουργήσω ένα λογαριασμό στο Instagram και να παρουσιάζω τις συνταγές μου. 

Η αγάπη μου για την μαγειρική προυπήρχε  όταν την περίοδο των σχολικών μου διακοπών, θέλοντας να ξεκουράσω την μητέρα μου που δούλευε, μαγείρευα για όλη την οικογένεια, φυσικά κάτω από τις συμβουλές της.

Η  σκέψη πίσω από το όνομα: Δεν ήθελα κάτι περίπλοκο αλλά κάτι ουσιώδες και απλοΪκό με το οποίο να ταυτίζεται ο κόσμος. Επίσης ήθελα μέσα από την ονομασία να προβάλω τί σημαίνει η μαγειρική για μένα. 

Ουσιαστικά η μαγειρική είναι ένα εγχείρημα δημιουργικό που συμβαίνει μέσα στην κουζίνα. Κάπως έτσι γεννήθηκε το its.kitchenproject.

Η φιλοσοφία: Σκοπός μου είναι να βοηθήσω τις νέες νοικοκυρές αλλά και τα νέα παιδιά να αγαπήσουν το μαγείρεμα. 

Η μαγειρική είναι τέχνη, δημιουργικότητα, πειραματισμός και προσωπική πινελιά. Δεν πρέπει να μας τρομάζει. 

Είναι μεγάλη ψυχοθεραπεία.  Επίσης η νοστιμιά δεν έχει να κάνει με την πολυπλοκότητα της συνταγής. Με απλά και λίγα υλικά μπορούμε να δημιουργήσουμε τις πιο νόστιμες συνταγές.

Αγαπημένα φαγητά:  Παστίτσιο, Πίτσα χειροποίητη, Μακαρόνια με κιμά, Κρεατόσουπα, πίτες. Αγαπημένα γλυκά: Τσουρέκια, Τούρτα κατσαρόλας, Πουτίγκα μήλου, Ρυζόγαλο. Κέικ.

Επαφή με το κοινό: Αυτό που μου δίνει τεράστια χαρά είναι η εμπιστοσύνη που μου δείχνουν οι άνθρωποι που με ακολουθούν. 

Πολύς κόσμος μου στέλνει προσωπικά μηνύματα αλλά και φωτογραφίες με τις συνταγές μου. Είναι υπέροχο να βλέπεις ανθρώπους να μπαίνουν στην κουζίνα και να φτιάχνουν τις δημιουργίες σου.

                                                       *******            

Η αγάπη μου για τα βιβλία ήταν η ευκαιρία να γνωριστώ με την Ραφαηλία και ακολούθως και με την μητέρα της την Κατερίνα και να θαυμάσω τη δουλειά που κάνουν με τις βιβλιοπροτάσεις και με τη μαγειρική και να εκτιμήσω την αισθητική τους μέσα στην απλότητα που τις διακρίνει. Ακολουθήστε τις δύο υπέροχες κυρίες και δεν θα χάσετε!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου