ΓΡΑΦΕΙ Ο ΣΠΥΡΟΣ ΝΑΝΝΟΣ
Ξεκάθαρα λόγια, σταράτα. Όλοι πρέπει να ομολογήσουν πως βιώνουμε μια εποχή που είναι πλήρως ελεγχόμενη από τον κόσμο (σ.σ. το… μαγικό;) των social media.
Είτε τα μισείς, είτε τα λατρεύεις, είναι το νέο ηλεκτρονικό ναρκωτικό που έχει μπει στην ζωή των πάντων. Μικρών και μεγάλων.
Αυτό το «γλυκό» ναρκωτικό, έκανε «χρήστες» και τους πολιτικούς. Σήμερα, ότι θέλουν να περάσουν, το περνούν από το facebook, το twitter κοκ.
Και εάν θέλουν να δείξουν μια καλή εικόνα προς τα έξω, χρησιμοποιούν φωτογραφίες από το Instagram.
Στην αρχή, άρχισαν να χρησιμοποιούν τα social media οι ίδιοι. Εν συνεχεία, ορισμένοι, έφτασαν στο σημείο να προσλάβουν άτομα – συνεργάτες επί πληρωμή, για να τα «τρέχουν». Σε αυτό το σημείο βρισκόμαστε σήμερα.
Ξέρουν λοιπόν από τις διάφορες μετρήσεις εάν το προφίλ και οι ενέργειές τους πουλάνε στον κόσμο. Και αρχίζουν να παίζουν διάφορα παιχνίδια, επικοινωνιακά, ώστε να κερδίσουν περισσότερους followers (σ.σ. ακολούθους), δηλαδή περισσότερους ψηφοφόρους.
Διαβάζω και μαθαίνω διάφορα για τα τεκταινόμενα στο νησί. Λόγω επαγγέλματος, χρησιμοποιώ και εγώ ο ίδιος τα social media και παρακολουθώ όσα κάνουν στην Σαλαμίνα τόσο ο Δήμαρχος όσο και εκείνοι που καλοβλέπουν την καρέκλα του.
Φωτογραφίες παντού! Παντού! Βεβαίως, ο κ. Παναγόπουλος, λόγω της θέσης του, προβάλλει το έργο του. Δεν θα διαφωνήσει κανείς για αυτό . Άλλωστε, αυτό συμβαίνει με όλους τους Δημάρχους στην Ελλάδα. Πολλές φορές βεβαίως, η έκθεσή του στον φακό ενδεχομένως υπερβαίνει τα εσκαμμένα. Αυτό όμως θα κριθεί από τους πολίτες.
Υπάρχουν και οι άλλοι οι οποίοι εποφθαλμιούν τη θέση του Δημάρχου. Ας τους πούμε… μνηστήρες. Κάποιοι βέβαια, παραμένουν στο σκοτάδι. Σαν νυχτερίδες. Και εκείνοι, όμως, τώρα που πλησιάζουν οι δημοτικές εκλογές, αρχίζουν να παίζουν περισσότερο με το φακό, για να δείξουν πως και εκείνοι (και εκείνες) έχουν δύναμη. Και χρησιμοποιούν τα social media για να πετύχουν το στόχο τους.
Ωραίες τακτικές. Καλά… εφαρμόσιμες. Περνούν στο κόσμο που μερικές φορές θαμπώνεται. Το θέμα είναι το εξής: Πάντα να κοιτάτε την «ουσία». Και το «αποτέλεσμα». Όχι όμως του φακού και των κοινωνικών δικτύων. Ούτε εκείνων που μασκαρεύονται «παράγοντες», γράφοντας για τη μία ή την άλλη πλευρά σκεπτόμενοι το ύψος των χρημάτων, χρησιμοποιώντας και αυτοί τα social media.
Μεγάλη προσοχή…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου