Τετάρτη 4 Αυγούστου 2021

Συνέντευξη με τον εντεταλμένο σύμβουλο σε θέματα καθημερινότητας Σωτήρη Νάννο

κ. Νάννο, ο δήμαρχος Σαλαμίνας σας όρισε αρχικά ως αντιπρόεδρο του ΑΚΟΙΠΟΠ και μετέπειτα σας έδωσε μία παραπάνω τεράστια ευθύνη ως εντεταλμένος σύμβουλος δημάρχου σε θέματα καθημερινότητας. Που πιστεύετε ότι οφείλεται αυτό;

Πράγματι έτσι είναι, συνεχίζω να είμαι αντιπρόεδρος του ΑΚΟΙΠΟΠ με προεδρεύον φυσικά τον Θανάση τον Αλαϊσκα και όσον αφορά την θέση που με διόρισε ο δήμαρχος, πραγματικά έχει μία τεράστια ευθύνη γιατί έχω αναλάβει ένα πολύ μεγάλο τμήμα το οποίο είναι η καθημερινότητα το πολίτη. 

Αυτό οφείλεται στο ότι η αντιδημαρχία της Τεχνικής Υπηρεσίας όπου αντιδήμαρχος είναι ο Νίκος ο Κόγιας είναι μία τεράστια ίσως και η μεγαλύτερη του νησιού. Εκεί λοιπόν χρειάζεται κάθε βοήθεια οπότε με πολύ μεγάλη μου χαρά το δέχτηκα και ήρθα δίπλα στον Νίκο τον Κόγια με σκοπό να τον βοηθάω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να φέρουμε εις πέρας όλα τα προβλήματα που έχουν οι πολίτες επί καθημερινής βάσεως.

Που θεωρείτε ότι η Σαλαμίνα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, σε ποια θέματα;

Όπως σε κάθε σύγχρονη πόλη τα καίρια προβλήματα μας είναι η καθαριότητα και για εμένα η καθημερινότητα του πολίτη. Για εμένα η καθημερινότητα περιλαμβάνει το να έχει ο πολίτης καθαρό, σωστό και φωτισμένο δρόμο.

Είστε για περίπου 8 μήνες σε αυτή την ιδιαίτερη θέση, πιστεύετε πως μία υπηρεσία η οποία θα αντιμετώπιζε αποκλειστικά προβλήματα της καθημερινότητας είναι αναγκαία για το νησί και αν ναι υπάρχει ενδεχόμενο να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο;

Στον τομέα που βρίσκομαι εγώ αυτή την στιγμή η προηγούμενη δημοτική αρχή την είχε ορίσει ως αντιδημαρχία, για εμένα όμως αυτό το τμήμα της Τεχνικής Υπηρεσίας είναι πάρα πολύ σημαντικό και θα πρέπει να δομηθεί και να εφοδιαστεί με τα λεγόμενα όπλα. Θα είναι δηλαδή μία υπηρεσία η οποία θα έχει δικά της εργαλεία για την καθημερινότητα του πολίτη, να είναι αποκεκομμένη από όλες τις άλλες υπηρεσίες, να είναι γρήγορη, ευέλικτη και άμεση όσον αφορά τα αιτήματα των πολιτών. Εν ολίγοις στόχος μας θα ήταν οι βδομάδες και μήνες αναμονής αιτημάτων να γίνουν λίγες μονάχα ημέρες. Ελπίζω να δημιουργηθεί αυτή η δομή όπως πρέπει και είμαι σίγουρος πως ο κόσμος θα δει τρομερή διαφορά.

Στα προβλήματα της καθημερινότητας τι έργο έχετε πραγματοποιήσει έως τώρα; Σας ζητάω να μας το παρουσιάσετε γιατί πολλές φορές τα απλά πράγματα είναι αυτά που στην καθημερινότητα του πολίτη κάνουν την πραγματική διαφορά.

Κάθε μέρα είναι μια μάχη. Μερικές από τις μικρές αλλά σημαντικές παρεμβάσεις μας είναι οι εξής. Έχουμε αφαιρέσει κάθε παράνομη ταμπέλα διαφημιστική και μη που βρισκόταν εντός πεζοδρομίου, έχουμε καθαρίσει τον αρχαίο λιμένα των Αμπελακίων από καντίνες και σάπια σίδερα που υπήρχαν εδώ και 20 χρόνια στον χώρο, έχουμε καθαρίσει παραλίες οι οποίες παράνομα κάποιοι σύλλογοι είχαν ρίξει μπετά , παγκάκια, τραπέζια και ότι άλλο χωράει ο νους σας. Οι παραλίες είναι για όλους και όχι για τους λίγους. Πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία του κόσμου και δίνοντας το σωστό παράδειγμα θα το καταφέρουμε.

Θα χαρακτηρίζατε την θέση σας ως ένα πολυεργαλείο στην φαρέτρα μιας δημοτικής αρχής που είναι κοντά στα προβλήματα όλων για να δώσει λύση;

Η αλήθεια είναι πως ο δήμαρχος μου έχει δώσει το δικαίωμα αυτό. Έχω πρόσβαση σχεδόν σε όλες τις υπηρεσίες του δήμου μας , θεωρώ πως αυτή η θέση έπρεπε να υπήρχε μιας και έτσι διευκολύνονται και ξεμπλοκάρονται πολλές καθημερινές καταστάσεις και σίγουρα δίνονται λύσεις πολύ πιο άμεσα.

Τέλος θα ήθελα να μας πείτε για το πολιτικό σας μέλλον και αν πιστεύετε πως στις διημερησίες θα βρεθείτε σε νέα θέση, κατ’ επιλογήν φυσικά του δημάρχου.

Όπως το είπατε και εσείς ο ίδιος είμαι στην διάθεση του δημάρχου όπου εκείνος κρίνει πως μπορώ να βοηθήσω. Από όποιο πόστο και να είμαι θα δίνω το 100% των δυνατοτήτων μου και θα προσπαθήσω να φέρω το καλύτερο αποτέλεσμα. 

Μάριος Θεοχάρης.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου