Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ



Με αφορμή το πρόσφατο ατύχημα που είχε ο γιος μου με το αυτοκίνητο του θα ήθελα από καρδιάς να ευχαριστήσω προσωπικά όλα τα παιδιά της τροχαίας Σαλαμίνας για την άψογη και ανθρώπινη συμπεριφορά τους και ιδιαίτερα τον Δημήτρη Αστερίου και τον διοικητή κ. Γιώργο Ζαχαράκη για το ενδιαφέρον του και την συνεχή επικοινωνία του μαζί μου μέχρι να φτάσω στο Κρατικό της Νίκαιας που είχε διακομιστεί με ασθενοφόρο ο Μάριος αλλά και μετέπειτα για να μάθει την κατάσταση της υγείας του. Πραγματικά τέτοιες ανθρώπινες συμπεριφορές από ανθρώπους σαν τα παιδιά της τροχαίας Σαλαμίνας και του διοικητή τους τιμούν την ελληνική αστυνομία και αξίζουν σχολιασμού και συγχαρητηρίων.
Μπράβο σας και συνεχίστε έτσι, τέτοιες συμπεριφορές και τέτοιους επαγγελματίες αστυνομικούς χρειαζόμαστε.
Τέλος δεν θα μπορούσα να μην ευχαριστήσω ειλικρινά από καρδιάς του ανθρώπου που από την πρώτη στιγμή βρέθηκαν δίπλα μου και μαζί κάναμε το πολύμακρο και βασανιστικό ταξίδι από την Σαλαμίνα μέχρι το Κρατικό Νίκαιας έως τη στιγμή που ήρθαν τα ευχάριστα νέα ότι ο Μάριος δεν είχε τίποτα σοβαρό.
Αυτοί είναι ο Στέλιος Ραπτόπουλος, ο Σωτήρης Ράπτης, ο Μιχάλης Κορρός και ο Αργύρης Κορρός στους οποίους εύχομαι από καρδιάς να είναι πάντα καλά και ο θεός να τους χαρίζει υγεία σε αυτούς και στις οικογένειες τους.
Να ευχαριστήσω και όλους εσάς που επικοινωνήσατε μαζί μου για το συγκινητικό ενδιαφέρον που δείξατε για την υγεία του παιδιού μου.

Χρήστος Θεοχάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου