Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

Β. Αστράκος: Έχω μετανιώσει πολλές φορές!



Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του π. Δήμαρχου Βαγγέλη Αστράκου στις Ανατροπές το Φεβρουάριο του 2017

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡ. ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΣΤΡΑΚΟ

 Κύριε Αστράκο, ενώ στηρίξατε την κ. Νάννου προεκλογικά, το τελευταίο διάστημα έχετε ξεκάθαρα διαχωρίσει τη θέση σας. Τι συνέβη και σήμερα δηλώνετε πως μετανιώσατε γι΄ αυτήν σας την επιλογή;
Β.Α. : Η ρήξη δεν ήρθε από τη μεριά μου, δεν την προκάλεσα εγώ. Είχαμε κάνει μια πολιτική συμφωνία με την κ. Νάννου, για να τη στηρίξω τη δεύτερη Κυριακή, η οποία δεν έγινε σεβαστή από τη στιγμή που ανέλαβε τη διοίκηση του Δήμου. Μας ζήτησε να τη στηρίξουμε και να συνδιοικήσουμε κατά κάποιον τρόπο. Ζήτησε δηλαδή από μένα και από τον κ. Σοφρά να πάρουμε διοικητικά πόστα και κάθε πρωί σ΄ ένα καφέ να χαράσσουμε από κοινού την πολιτική του Δήμου. Είχε προτείνει στον κ. Σοφρά να γίνει γενικός γραμματέας, θέση που εκείνος δέχτηκε. Εγώ πάλι δεν δέχτηκα να πάρω κάποιο διοικητικό πόστο, διότι έπρεπε να παραιτηθώ από το Δημοτικό Συμβούλιο, πράγμα που δεν ήθελα. Όμως υποσχέθηκα πως θα συμμετείχα στο διοικητικό τρίο.
Ζήτησε τότε και τα δημοσιοποίησε αυτά σε μια καφετέρια όπου  συμμετείχαν δημοτικοί σύμβουλοι και των δύο παρατάξεων. Εκεί και ανακοίνωσε τη στήριξή μας.
Δυστυχώς, μετά την ανάληψη της δημαρχίας, η κ. Νάννου ούτε καν μου τηλεφώνησε ξανά. Τράβηξε το δρόμο της, αγνοώντας μας. Άρα έδωσε μόνη της τέλος στην πολιτική συνεργασία, κρίνεται αφερέγγυα και ασυνεπής στο κομμάτι αυτό.
Ο δεύτερος λόγος που με ανάγκασε να διαχωρίσω τη θέση μου είναι η πολιτική της δημάρχου κατά τη διάρκεια αυτών των δυόμισι ετών πάνω σε θέματα, με τα οποία διαφωνώ κάθετα, όπως η αύξηση των δημοτικών τελών και του τιμολογίου ύδρευσης και  η παραχώρηση της ύδρευσης χωρίς αντάλλαγμα – ουσιαστικά χαρίζει  στην ΕΥΔΑΠ μια περιουσία δημοτική της τάξης των 100 εκατομμυρίων, δηλώνοντας απερίφραστη την ανικανότητά της να χειριστεί το δίκτυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου