Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019

Η απάντηση του ΝΟΒΣ στη συνέντευξη τύπου του Προέδρου του ΔΛΤΣ

Σε ορισμένες από τις μηνιαίες εφημερίδες της Σαλαμίνας, στο φύλλο του Μαρτίου 2019 δημοσιεύθηκε συνέντευξη τύπου του Προέδρου του ΔΛΤΣ με κύριο αντικείμενο τον ΝΟΒΣ. 

Στην έκτασης 1 ¼ σελίδων της συνέντευξη μονόλογου του κ. Προέδρου, τόσο στους έχοντες γνώση της σχετικής αλληλογραφίας, όσο και στους λοιπούς μη επαΐοντες, είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό τι από αυτά που αναφέρονται είναι πραγματικότητα, ή κινούνται σε χώρο εξωπραγματικό. Σε ένα κολλάζ παράθεσης αποσπασμάτων από νόμους, εγκυκλίους, επιστολές, έγγραφα και κατασκευασμένα Πρακτικά, που διαστρεβλώνουν την αλήθεια, ατάκτως ειρημένα, χωρίς χρονική συνέχεια, με επαναλήψεις και αυτοπροβολή, φαίνεται ως ο σκοπός να ήταν η δημιουργία εντυπώσεων χωρίς συγκεκριμένο νόημα. Στην σύγχυση της συνέντευξης, δεν καταλάβαμε αν ο στόχος ήταν για να δοθούν απαντήσεις στην ανοιχτή επιστολή και το δελτίο τύπου του ΝΟΒΣ ως αρχικά ειπώθηκε, ή να μην δοθούν; Από τα 10 ερωτήματα της ανοιχτής επιστολής, μόνο τα 2 απαντήθηκαν.
Θα προσπαθήσουμε, να τοποθετηθούμε στα ¨τσιτάτα¨ που μας έκαναν εντύπωση. Είμαστε δε στην διάθεση οιουδήποτε να παραθέσουμε και στοιχεία και λεπτομέρειες.



ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΙΜΕΝΟΣ
Η Διοίκηση του Λιμένος Σαλαμίνος όπως ο νόμος ορίζει, ασκείται από το ΝΠΔΔ «Δημ. Λιμ. Ταμείο Σαλαμίνος», δια του Διοικητικού Συμβουλίου του, το οποίο ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ.
Η Διοίκηση στα ΝΠΔΔ των ΟΤΑ ασκείται με Αποφάσεις του Δ. Σ. τους επί θεμάτων αρμοδιότητας τους, όπως αυτά καθορίζονται από τους σχετικούς Νόμους. Οι Αποφάσεις αυτές χαρακτηρίζονται ως Διοικητικές Πράξεις και έχουν ΝΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ, προσβάλλονται δε από τους έχοντες έννομο συμφέρον, όταν θεωρούν ότι αυτό θίγεται. Οι Διοικητικές αυτές Πράξεις, υπόκεινται σε έλεγχο Νομιμότητας για την προστασία του Διοικούμενου (Πολίτη ή Νομ. Προσώπου) από αυθαιρεσίες της Διοίκησης, ικανοποιούν δε το ευρύτερο συμφέρον του Πολίτη, προκειμένου ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ. Η έγκριση Νομιμότητας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της κάθε Απόφασης.  (ν. 3852/2010 άρθρο 238). (ΣτΕ 2898/1983, 3694/1987)
Δεν είναι Διοίκηση μόνο θέσεις ελλιμενισμού, ως ο ισχυρισμός στην συνέντευξη!

ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΖΩΝΗΣ ΛΙΜΕΝΟΣ
Η παραχώρηση τμήματος Ζώνης Λιμένος, εν προκειμένω Θαλάσσιας και Χερσαίας καθορίζεται σαφώς και επακριβώς από το άρθρο 24 του ν. 2971/01, ενώ για την άλλη πλευρά, κυρίαρχη θέση έχει η «περί λιμενικών τελών ΚΥΑ», για την οποία ορθώνουμε τεκμηριωμένες αμφισβητήσεις για το αν οι Διατάξεις της έχουν εφαρμογή, εκεί όπου εφαρμόζονται οι Διατάξεις του ΝΟΜΟΥ για τις Παραχωρήσεις χώρων στη Ζώνη Λιμένος. Προς τούτο ζητήσαμε να υπάρξει γνωμοδότηση του Νομ. Συμβ. του Κράτους (ΝΣΚ), αλλά φευ!
Στον ΝΟΒΣ είναι παραχωρημένα  α) το τμήμα της χερσαίας ζώνης λιμένος (ΧΖΛ) των 776 τμ που βρίσκονται οι εγκαταστάσεις (Γραφείο, αποδυτήρια, αποθηκευτικοί χώροι κτλ) και είναι περιφραγμένο, έναντι 100€ τον χρόνο (Απόφαση 140/2017), (δεν αναφέρουμε την μακροχρόνια παραχώρηση των 2083τμ) και β) ο διπλανός όμορος στο παραπάνω χερσαίο τμήμα, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΣ χώρος, της «περιοχής Νοτιοανατολικός Λιμενοβραχίονας (1853 τμ), Κρηπίδωμα Κ1 (670τμ) και πλωτός προβλήτας Α (137 τμ)» έναντι 10.000€ ετησίως (Απόφαση 101/2016). Να σημειώσουμε ότι στην Απόφαση Παραχώρησης 101/2016 (Διοικητική Πράξη εγκεκριμένη για την νομιμότητά της από τον Συντ. της ΑΔΑ, με Νομική ισχύ), δεν αναφέρεται σε κανένα σημείο ο όρος (ΧΖΛ), παρά μόνο ο όρος περιοχή και ο όρος  ελλιμενισμός σκαφών. Εκεί καθορίζονται λεπτομερώς και οι υποχρεώσεις του ΝΟΒΣ έναντι του ΔΛΤΣ. 
Αντίστοιχα υπάρχουν παραχωρήσεις χερσαίου χώρου στον ΓΝΟΣ έναντι 100€ το έτος και στους Συλλόγους των αλιέων έκτασης 2800 τμ έναντι 200€ το έτος. 
Μέχρι την παραλαβή καθηκόντων από το νέο Δ.Σ του ΔΛΤΣ, δεν υπήρχε, ορθώς, απαίτηση για καταβολή επί πλέον λιμενικών τελών για τα σκάφη που ελλιμενίζονταν στον χώρο της παραχώρησης. Η τεράστια διαφορά στο ετήσιο αντάλλαγμα που είχε οριστεί και καταβάλλονταν για καθένα από τους δύο χώρους, δηλαδή 100€ με 10.000€ φανερώνει ότι η παραχώρηση δεν αφορούσε μόνο το ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟ χερσαίο τμήμα του χώρου. Αυτό είναι αντιληπτό από οιονδήποτε διαθέτει στοιχειώδη ΛΟΓΙΚΗ νηπίου. Γιατί να πληρώνει ο ΝΟΒΣ 10.000€ ετησίως για έναν χερσαίο χώρο που είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΣ; Η ηθική επιβάλλει, αν κάποιος θεωρεί ότι πρόκειται για παραχώρηση μόνο χερσαίου χώρου ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥ, να ακυρώσει πρώτα την Πράξη παραχώρησης κατά την Διοικητική Διαδικασία, να μην αποδέχεται το αντάλλαγμα, ώστε να προστατευτεί ο ΝΟΒΣ από ένα ετήσιο έξοδο 10.000€ και στην συνέχεια να ζητήσει λιμενικά τέλη. Αυτό δεν έγινε και το πονηρό νέο ΔΣ του ΔΛΤΣ αποδεχόταν και εισέπραττε επί ενάμιση χρόνο 10.000€ ετησίως, και παράλληλα ζητούσε από τα μέλη του ΝΟΒΣ να καταβάλλουν και λιμενικά τέλη! Δηλαδή ο ΝΟΒΣ, χρηματοδοτούσε το ΔΛΤΣ με 10.000€ τον χρόνο για έναν κοινόχρηστο χώρο και αυτό ήταν η μόνη  ΒΟΗΘΕΙΑ (;) του ΔΛΤΣ για το ναυταθλητικό έργο του ΝΟΒΣ όπως ο ισχυρισμός στην συνέντευξη.

«ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ» - Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ -  ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ
Στην περιβόητη «Καταγγελία» του Θανάση Γκλίστη περιλαμβάνονται εν περιλήψει τα εξής:
Α. παράνομη ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ για 25 χρόνια παραχώρηση χώρου στην ΧΖΛ 2083 τ.μ. στον ΝΟΒΣ
Β. παράνομη παραχώρηση στους ΝΟΒΣ και ΓΝΟΣ «όλο το κυρίως λιμάνι» με αποτέλεσμα να μην εισπράττει το ΔΛΤΣ τα προβλεπόμενα λιμενικά τέλη. 
Παραθέτουμε το παρακάτω χρονολόγιο  
2-5-2017  Έγγραφη εντολή ΔΛΤΣ (αρ. πρωτ. 49/459) προς ΝΟΒΣ για υποβολή στοιχείων μελών και μη μελών που κάνουν χρήση των χώρων που έχουν παραχωρηθεί (προκειμένου ειδοποιηθούν τα μέλη να πληρώσουν και λιμενικά τέλη).
8-5-2017 Συνεδρίαση Δ.Σ. του ΔΛΤΣ όπου ελήφθησαν δύο Αποφάσεις εκτός ημερήσιας διάταξης, χωρίς βεβαίως να αιτιολογείται το εσπευσμένο, ήτοι: α. Ακύρωση μακροχρόνιας παραχώρησης χώρου Χερσαίας Ζώνης Λιμένος στον ΝΟΒΣ (ΔΛΤΣ Απόφαση Νο 76/2017, χωρίς έγκριση νομιμότητας) άρα ικανοποιήθηκε η πρώτη απαίτηση της «καταγγελίας» με Διοικητική Πράξη και β. Απόφαση ότι το ΔΛΤΣ είναι αρμόδιο για τις θέσεις ελλιμενισμού στο Λιμάνι και την είσπραξη λιμενικών τελών (Νο 77/2017, χωρίς έγκριση νομιμότητας), άρα ικανοποιήθηκε και η δεύτερη απαίτηση της «καταγγελίας» με «πλάγιο τρόπο»
19-5-2017 Παραλαβή της διαβιβασθείσας από ΥΝΑΝΠ «ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ» στο ΔΛΤΣ (αρ. πρωτ. εισερχομένου 567/19-5-17) 
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Πρόεδρος του ΔΛΤΣ είχε αντιληφθεί τα διαλαμβανόμενα στην «ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ» πριν καν λάβει γνώση της! Εισηγήθηκε τη λήψη των παραπάνω σχετικών Νο  76 και 77 αποφάσεων, 11 ημέρες νωρίτερα! Και μάλιστα με την διαδικασία του κατεπείγοντος, εκτός ημερησίας διάταξης!
Επίσης είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι τον Φεβρουάριο 2019 που δόθηκε η συνέντευξη ο ανύπαρκτος ως όνομα Γκλίστης εμφανιζόταν ως ΔΗΜΟΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ, όπως και στην Απόφαση απόρριψης της αίτησης για ανανέωση της παραχώρησης(!). Στην συνέντευξη για πρώτη φορά αναγνωρίστηκε ως ανύπαρκτος
7-6-2017 Απάντηση του Προέδρου του ΔΛΤΣ (αρ. πρωτ. 1006/567) στο ΥΝΑΝΠ αιτώντας οδηγίες και εντολές, χωρίς αντίκρουση της  «ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ», αλλά αντίθετα υιοθετώντας τη στο σύνολό της ως αληθούς, χωρίς καν Απόφαση ΔΣ για τις ενέργειές του, ομολογώντας ότι έγιναν και ενέργειες προς θεραπεία των καταγγελλομένων. 
13-6-2017 Διαβίβαση απλή στο ΥΝΑΝΠ από ΔΛΤΣ (αρ. πρωτ. 1006/713) του Υπομνήματος ΝΟΒΣ, όχι ως επιχειρήματα προάσπισης της πολιτικής της κας Δημάρχου και των εξ αυτής των Αποφάσεων του ΔΛΤΣ, ως είχε αποφασισθεί σε σύσκεψη στο Δημαρχείο υπό την κα Δήμαρχο, αλλά ως απόψεις του ΝΟΒΣ.
14-6-2017 Υποβολή Επιστολής προς την κα Δήμαρχο του πρώην Προέδρου ΔΛΤΣ επί  της «ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ» όπου στην πργ 9 αυτής αναφέρει για τις επίμαχες παραχωρήσεις ότι «Αποτελεί πολιτική επιλογή της επί των ημερών μου Διοικήσεως η οποία είχε και τη δική σας σύμφωνη γνώμη κα Δήμαρχε η στήριξη των ναυταθλητικών συλλόγων του νησιού,…» εννοώντας ως στήριξη  την παραχώρηση για να έχουν έσοδα οι ναυταθλητικοί Όμιλοι για να επιτελέσουν το έργο τους. 
7-5-1018 διαβίβαση από το Λιμεναρχείο στο ΔΛΤΣ, στοιχείων σκαφών μελών ΝΟΒΣ και πίνακας με ονοματεπώνυμα και διευθύνσεις των ιδιοκτητών των μελών. 
10-5-2018 Καταγγελία του Προέδρου του ΔΛΤΣ (αρ. πρωτ. 1006/746) προς ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ. Σχηματίστηκε Δικογραφία στην οποία κληθήκαμε να δώσουμε εξηγήσεις για απείθεια (μη παράδοση στοιχείων). 
20-11-2018 Αίτημα ανανέωσης της παραχώρησης με αντάλλαγμα, για ορισμένο χρονικό διάστημα χώρου ζώνης λιμένος, του ΝΟΒΣ (αρ. πρωτ. 70/2018)εν όψει λήξης της προηγούμενης παραχώρησης, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 24 του ν. 2971/01 
30-11-2018 Απόφαση του ΔΛΤΣ (Νο 167/2018) απόρριψης της αίτησης ανανέωσης παραχώρησης του ΝΟΒΣ. Μέχρι σήμερα η απόφαση αυτή δεν έχει λάβει έγκριση νομιμότητας από ΑΔΑ.
Τα συμπεράσματα δικά σας!
Στην αλληλογραφία μεταξύ Προέδρου ΔΛΤΣ και ΤΜ. ΟΙΚ. ΕΚΜ. ΛΙΜΕΝΩΝ του ΥΝΑΝΠ, όπου οι Υπηρεσιακοί παράγοντες του ΥΝΑΝΠ αποδέχονται και επιβραβεύουν (!) τις ενέργειες του Προέδρου, όχι τις Αποφάσεις του ΔΣ που δεν υπάρχουν, τοποθετούνται δε δογματικά, θεωρώντας ότι οι τοποθετήσεις τους ισοδυναμούν με διατάξεις νόμων.
Απευθύναμε δύο επιστολές προς τον ΓΓΛΛΠΝΕ (αρ. πρωτ. 18/2018 και 27/2018) εκθέτοντας τα τεκμηριωμένα νομικά μας επιχειρήματα και αιτώντας την παρέμβασή του προς τους Υπηρεσιακούς παράγοντες των υφισταμένων κλιμακίων, να μην παρερμηνεύουν τον νόμο. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ. 
Σ.Σ. Σε όλη την αλληλογραφία υπάρχει έμμεσος ισχυρισμός ότι με την απόφαση παραχώρησης (Νο 101/16) έχει παραχωρηθεί στον ΝΟΒΣ μόνο χερσαίος χώρος, χωρίς αυτό να είναι γίνεται ξεκάθαρο. Ενώ με ενέργειες του Προέδρου του ΔΛΤΣ, αμφισβητείται η παραχώρηση του τμήματος της θαλάσσιας ζώνης στον ΝΟΒΣ, καλείται ο ΝΟΒΣ ως χρήστης της Θαλάσσιας ζώνης (που δεν είναι παραχωρημένη) να δώσει στοιχεία των μελών του! 
Αποστέλλονται επιστολές στα μέλη του ΝΟΒΣ να προσέλθουν στο ΔΛΤΣ και να καταβάλλουν ΚΑΙ λιμενικά τέλη στις 8-6-2017,  4-10-2017. Είναι προφανές ότι για να σταλούν επιστολές, υπήρχαν στοιχεία (ονοματεπώνυμα, διευθύνσεις των μελών του ΝΟΒΣ). Η ενέργεια αυτή εκτός του ότι στερείτο συγκεκριμένης Απόφασης (Διοικητικής Πράξης), άρα ήταν εκτός Νόμιμης Διοικητικής Διαδικασίας, ήταν «πλάγια», καθώς έγινε προς τα ανυποψίαστα μέλη του ΝΟΒΣ, εν αγνοία του Δ. Σ. του ΝΟΒΣ.
Ποίον λοιπόν εξυπηρετούσε η «ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ»; Είναι γνωστό ότι η αντιπολίτευση κινήθηκε από την πρώτη στιγμή εναντίον της παραχώρησης χαρακτηρίζοντάς τη «παράνομη». Λογικά λοιπόν την εξυπηρετούσε. Αν όμως λάβουμε υπ’ όψη, την τότε περιρρέουσα φημολογία για ύπαρξη επενδυτικού ενδιαφέροντος για το λιμάνι από επιχειρηματία, καθίσταται προφανές ότι και η συμπολίτευση εξυπηρετείτο, καθώς το λιμάνι θα απαλλασσόταν από το βάρος των Ομίλων, ρίχνοντας το φταίξιμο στον «καταγγέλλοντα», θεωρούσε ότι θα απαλλάσσονταν και από το πολιτικό κόστος της ξαφνικής αλλαγής πολιτικής.
Θύμα της «πολιτικής» ο κακός ΝΟΒΣ και ο ναυταθλητισμός γενικότερα.

4. ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΝΟΒΣ – ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Στον χερσαίο αυτό χώρο του λιμένος, ο ΝΟΒΣ βρίσκεται από το έτος 2008 με διαδοχικές Πράξεις (Αποφάσεις του ΔΛΤΣ) παραχώρησης χρήσης και Άδειες τοποθέτησης για τα φορητά στοιχεία των εγκαταστάσεών του. Μέχρι πρόσφατα δεν υπήρχε θεσμοθετημένη διαδικασία συγκεκριμένης αδειοδότησης των εγκαταστάσεων, πλην της έγκρισης εναπόθεσης διαφόρων αντικειμένων από τον φορέα διοίκησης, το ΔΛΤΣ. Στο άρθρο 86 του ν. 4504/2017 προβλέφθηκε δυνατότητα νομιμοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών και παρεμβάσεων στην χερσαία ζώνη λιμένος που έγιναν από ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΑ. 
Στις αιτιολογίες απόρριψης της αίτησης ανανέωσης της παραχώρησης και στην συνέντευξη τύπου υπάρχουν αόριστες αναφορές για παραβάσεις του ΝΟΒΣ και για επιβολή πρόστιμων. Υπάρχει δε και ο ισχυρισμός ότι παρ’ ότι ο ΝΟΒΣ έκανε παραβάσεις, (που δικάζονται πρώην Πολιτικοί παράγοντες) εν τούτοις νομιμοποιήθηκαν «για να μην καταδικαστεί κανείς»! τώρα πώς, όταν, όπως αναφέρεται, κατηγορούνται οι πρώην Δήμαρχος και Πρόεδρος του ΔΛΤΣ, τις παραβάσεις τις έκανε ο ΝΟΒΣ, δεν το καταλαβαίνουμε.  
Πρόσφατα δε, με την Νο 147/17-9-2018 Απόφαση του Δ.Σ. του ΔΛΤΣ αποφασίσθηκε  η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ των αυτών των υπαρχουσών Εγκαταστάσεων, ως κατασκευές και παρεμβάσεις που έγιναν από ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΑ, ως άρθρο 86 του ν. 4504/2017, προκειμένου να μπορούν να αδειοδοτηθούν επισκευές και παρεμβάσεις, όπως αναφέρει ο ΓΓΛΛΠΝΕ στην συνέντευξή του στην Εφημερίδα ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ στο φύλλο της 31ης Ιανουαρίου 2019. 
Τελικά ήταν κατασκευές που έγιναν από Δημόσιο φορέα, άρα ορθώς νομιμοποιούνται όπως ο νόμος ορίζει, ή ήταν παραβάσεις του ΝΟΒΣ, οπότε η νομιμοποίηση με χρήση αυτής της διατάξεως του νόμου έγινε για παραπλάνηση των Δικαστικών αρχών, ώστε να αθωώσουν τους κατηγορούμενους ; 

ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΣΟΔΩΝ
Από το 10% του λιμανιού που είχε παραχωρηθεί στον ΝΟΒΣ (65 θέσεις από 640), το ΔΛΤΣ εισέπραττε 10.000€ ετησίως. Τα έσοδα του ΔΛΤΣ από το υπόλοιπο λιμάνι το 90% (575 θέσεις) για το 2018 ήταν 34.250€ περίπου, σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα στην συνέντευξη. Αυτό σημαίνει ότι ο ΝΟΒΣ αναλογικά κατέβαλλε τα τριπλάσια χρήματα από ότι όλοι οι άλλοι χρήστες του λιμανιού για τον χώρο που του αναλογούσε. Συνεπώς όχι μόνο δεν υπάρχει απώλεια εσόδων, αλλά τριπλάσια ωφέλεια του ΔΛΤΣ.

 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ – ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟ ΕΡΓΟ - ΚΑΙ ΑΛΛΑ
  Είναι προφανές ότι, όταν απρόκλητα καλλιεργείται ένα εχθρικό κλίμα όπως αναλυτικά περιγράφεται, δεν είναι δυνατόν να υπάρξει συνεργασία. Εξ άλλου με την 24/26-2-2002 Εγκύκλιο του Υπουργού Εμπ. Ναυτιλίας, τα Κρατικά Λιμενικά Ταμεία ΟΦΕΙΛΟΥΝ να συνεργάζονται με τους Ναυταθλητικούς Ομίλους, δεδομένου ότι για την άσκηση των ναυταθλητικών τους δραστηριοτήτων, απαιτούνται  λιμενικές και χερσαίες υποδομές. Πλέον στους Ναυτικούς Ομίλους από το γειτονικό Πέραμα μέχρι το τελευταίο άκρο της Ελλάδος, όπου υπάρχουν, έχουν παραχωρηθεί θέσεις ελλιμενισμού για τα μέλη τους.  
Από τον ΝΟΒΣ την τετραετία 2015 – 2018 το ΔΛΤΣ εισέπραξε περίπου 40.000€. Από αυτά, στον χώρο του ΝΟΒΣ, ανταποδοτικά, τοποθετήθηκαν σε αντικατάσταση αντιστοίχων, μόνο 2 ρευματοδότες σκαφών συνολικού κόστους (με ΦΠΑ) 23.700€ περίπου (Απόφαση 133/18). Αποστείλαμε προσφορές στο ΔΛΤΣ με ρευματοδότες αντιστοίχων προδιαγραφών, με κόστος (με ΦΠΑ) 2.575€ έκαστος ! Ανταπόδοση δεν σημαίνει σπατάλη.
Προς ενημέρωση  όσων κόπτονται και υπονοούν ότι δεν πληρώνεται το ηλεκτρικό ρεύμα και το νερό, γνωρίζουμε ότι ο ΝΟΒΣ ήταν ο μόνος χρήστης του λιμένος διαχρονικά, που κατέβαλε περίπου 2000€ ετησίως για την κατανάλωση ρεύματος και νερού από το 2008 έως το τέλος του 2010. Έκτοτε ας αναζητηθεί ο λόγος που το ΔΛΤΣ έπαψε να εισπράττει για το ρεύμα και το νερό, στις ενέργειες των μετέπειτα Διοικήσεων. Πάντως επανειλημμένα, έχουμε ζητήσει εγγράφως να επισκευαστούν οι υπάρχοντες μετρητές κατανάλωσης, χωρίς ανταπόκριση. Αντίθετα πρόσφατα (2018) είδαμε να τοποθετούνται στο λιμάνι ρευματοδότες χωρίς μετρητές κατανάλωσης, προς εξυπηρέτηση νεοφερμένων σκαφών!  
Εκμετάλλευση λιμένος λοιπόν δεν είναι μόνο Λιμενικά τέλη ως ο ισχυρισμός στην συνέντευξη, είναι η βέλτιστη διαχείριση των εσόδων και των εξόδων.
Η Διεύθυνση Λιμενικής Πολιτικής της ΓΓΛΛΠΝΕ/ΥΝΑΝΠ σύμφωνα με το άρθρο 62 του ΠΔ 13/2018 (ΦΕΚ 62Α), είναι «αρμόδια για την εισήγηση, (στον Υπουργό) τη διαμόρφωση και εφαρμογή της εθνικής λιμενικής πολιτικής, την εποπτεία λειτουργίας και διοίκησης των λιμένων…», «Εποπτεύει τα Κρατικά Λιμενικά Ταμεία, ως προς τη λειτουργία, οργάνωση, διοίκηση και εκμετάλλευση των λιμένων.» Το Υπουργείο δηλαδή, διαμορφώνει την πολιτική με νόμους και Υπουργικές Αποφάσεις και εποπτεύει τα Λιμ. Ταμεία αν την εφαρμόζουν, δεν ασκεί Διοίκηση. 


Εκ του  Διοικητικού  Συμβουλίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου