Τετάρτη, 1 Μαρτίου 2017

Αλλάζει σελίδα από σήμερα ο Μαρινόπουλος –Ανεφοδιασμός και νέες ταμπέλες

Ετοιμα να υποδεχθούν το καταναλωτικό κοινό υπό τη νέα ιδιοκτησία τους είναι τα καταστήματα του Μαρινόπουλου. Η οικογένεια Σκλαβενίτη, μετά το αίσιο τέλος στο δικαστικό θρίλερ που κράτησε σε αγωνία όλη την αγορά αναλαμβάνει σήμερα και επίσημα τα «κλειδιά» της άλλοτε πανίσχυρης αλυσίδας. Χθες, τα καταστήματα Μαρινόπουλου παρέμειναν κλειστά, προκειμένου να πραγματοποιηθούν στις ταμειακές μηχανές οι αλλαγές που προβλέπονται από τον νόμο και να αλλάξει το status της εταιρείας. Πηγές από τον Σκλαβενίτη αναφέρουν πως ο ανεφοδιασμός των καταστημάτων, ο οποίος άρχισε εδώ και κάποιες ημέρες, θα αποκατασταθεί πλήρως εντός των επόμενων τεσσάρων μηνών, ενώ σταδιακά θα γίνει και η αλλαγή στις ταμπέλες, ώστε το νέο δίκτυο με τα 562 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα και τους 20.000 και πλέον εργαζομένους να παρουσιάζει ενιαία εικόνα.

Από σήμερα πάντως ξεκινά και η μάχη για την ανάκτηση των μεριδίων και του τζίρου που έχασε ο Μαρινόπουλος στο διάστημα που ήταν εκτός αγοράς. Τα πρώτα στοιχήματα πάντως έπεσαν ήδη, με την αγορά να εμφανίζεται μοιρασμένη σε δυο στρατόπεδα.
Εμπιστοσύνη
Πολλοί, μεταξύ των οποίων και αρκετοί προμηθευτές, θεωρούν δεδομένη την επιτυχία και τονίζουν πως ο νέος ιδιοκτήτης έχει την ικανότητα και την εμπειρία να ξαναδώσει ζωή στο δίκτυο της άλλοτε πανίσχυρης αλυσίδας. Όπως λένε, το καλό όνομα και η εμπιστοσύνη που νιώθουν οι καταναλωτές για τον Σκλαβενίτη (έχει πιστούς πελάτες που δεν πάνε σε άλλο δίκτυο) καθώς και η άψογη συνεργασία με τη βιομηχανία όλα αυτά τα χρόνια θα βοηθήσουν να ανακτήσει γρήγορα ο νέος επενδυτής τα μερίδια που χάθηκαν το προηγούμενο διάστημα προς όφελος του ανταγωνισμού.
Ισχυρό χαρτί λογίζεται και η συμφωνία διάσωσης που εξασφάλισε στις διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες, η οποία προβλέπει σημαντικό «κούρεμα» στις απαιτήσεις των προμηθευτών (50%) αλλά και γενναία χρηματοδότηση ύψους 352 εκατ. ευρώ με χαμηλά επιτόκια. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και εκείνοι που εκφράζουν τον προβληματισμό τους και κάνουν λόγο για εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα με δεδομένη την κατακόρυφη κάμψη της κατανάλωσης στο λιανεμπόριο τροφίμων και την «απάντηση» του ανταγωνισμού, ο οποίος εμφανίζεται αποφασισμένος να σηκώσει το «γάντι» και θα περιορίσει όσο μπορεί την επέκταση του νέου σχήματος.
Πηγή: imerisia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου