Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

ΑΔΙΑΚΡΙΣΙΕΣ



Πρόεδρος είμαι, ό,τι θέλω κάνω!
Γράφει: η Βίκυ Ψυλλάκη
Και σας κλείνω το μικρόφωνο για να μάθετε που δε με θέλατε στο συνδυασμό σας! Να μου ζήσεις κοπελάρα μου, να μου ζήσεις αστέρι μου εσύ δημοκρατικό, να μου ζήσεις πουλάκι μου, περιστέρα μου εσύ ταχυδρομική, όχι του Τσίπρα, όχι του Παπανδρέου, όχι του Μητσοτάκη αλλά λίγο απ΄ όλα (πως λέμε μια πίτα απ΄ όλα), σαν τη Μαρία με τα κίτρινα του γνωστού άσματος ένα πράμα.


Να μου ζήσεις και συ παλικαρά μου, προεδράρα μου, ντελικανή μου… φωτεινό μου παράδειγμα προς μίμηση, τι αντανακλαστικά είναι αυτά βρε θηρίο, αμέσως να πεταχτείς να προστατεύσεις τη συνάδελφο πρόεδρο. Όλα τα κάνουμε. Και αυτοκίνητα οδηγάμε, και προστασία παρέχουμε στις απροστάτευτες και τα φώτα σας αλλάζουμε άμα λάχει χωρίς να χρειάζεται! Τρία σε ένα πού θα τον ξανάβρισκαν!


Ωραία που τους το είπε ο Τσαβ: «Περιοδικοί είσαστε» τους είπε. Κι ο άλλος δίπλα μου να σχολιάζει: «Σαν περιοδεύων θίασος να πούμε;» Όταν λέω γω στη Σαλαμίνα προσφέρεται τσάμπα θέατρο, γελάτε. Φαρσοκωμωδία; Μπα, εκεί το πάνε από την κωμωδία στο δράμα. Τώρα είμαστε στην πρώτη φάση, του Αριστοφάνη. Σε τρία χρόνια ο επόμενος τυχερός θα ζήσει και τη δεύτερη, αυτήν του Ευριπίδη. 

«Η πρόεδρος σπρώχνει τα θέματα κάτω από το χαλί» είπε στο τελευταίο Δ.Σ. ο Στ. Μπακαούκας, αναφερόμενος σε θέμα που είχε ζητήσει να έρθει προς συζήτηση από πέρσι κι ακόμη έρχεταιαιαιαι!!! Μα καλά, αυτό το χαλί δεν πάει ποτέ για πλύσιμο; Να δούνε τι έχει από κάτω; Να χαρώ εγώ τη νοικοκυροσύνη σας!

«Καθυστέρησα να απαντήσω για  το θέμα του λατομείου γιατί οι τέσσερις της διαπαραταξιακής μου ζητούσαν να κάνω μηνύσεις σ΄ αυτούς που συνεργάζομαι μαζί τους και σκεφτόμουν τις επιπτώσεις. Το έφερα στο Δ.Σ. να αναλάβουμε όλοι μαζί τις επιπτώσεις.»
Εντάξει ο Πιλάτος. Δεν πλενόντουσαν τότε καλά. Σεις, με τόσο καθαρά χέρια, γιατί επιμένετε σώνει και ντε να νίπτετε τας χείρας σας;

Τι άλλο θ΄ ακούσουμε! Πρώην δήμαρχος και κατά δήλωσή του οικογενειακός του φίλος, ζήτησε να γίνουν μηνύσεις κατά του ίδιου του ιδιοκτήτη του λατομείου. Αυτή η όψιμη επαναστατικότητα των πολιτικών μας εδώ στη Σαλαμίνα. Σιγά, σιγά να τα λέτε αυτά. Σιγά, μη σκίσετε κάνα καλσόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου