Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Περί αυξήσεων & φορολογίας



Μειώθηκαν οι μισθοί; Μα εγώ δεν έχω μισθό!
Μειώθηκαν οι συντάξεις; Μα δεν έχω σύνταξη!
Μειώθηκαν οι επικουρικές; Αφού δεν έχω σύνταξη, θα έχω επικουρική;
Μειώθηκε το ΕΚΑΣ; Εδώ κι αν δεν έχω πρόβλημα!
Αυξήθηκε ο ΕΝΦΙΑ; Εγώ δεν βλέπω καμία αύξηση, μόνο μείωση.
Αυξήθηκε ο φόρος εισοδήματος; Μα εγώ δεν έχω εισόδημα!
Αυξήθηκαν τα ποτά; Μα εγώ δεν μπορώ να πιω ένα ποτό!
Αυξήθηκαν τα τσιγάρα; Μα αφού δεν καπνίζω!
Μπήκε τέλος διανυκτέρευσης στα ξενοδοχεία; Μα εγώ έχω ξενοδοχείο τ΄ αστέρια!

Αυξήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας; Μα εγώ δεν έχω αυτοκίνητο!
Μπήκε φόρος στα συνδρομητικά κανάλια; Μα εγώ δεν έχω ούτε τηλεόραση!
Αυξήθηκαν τα εισιτήρια; Μα εγώ κυκλοφορώ με το τραμ –δύο!
Με λίγα λόγια: Καμία αύξηση δεν με αγγίζει, γιατί τα έχω χάσει όλα! Μόνη μου περιουσία δυο κουβέρτες και μια γωνιά σ΄ ένα πεζοδρόμιο ή κάτω από μια γέφυρα.
Γι΄ αυτό σου λέω, συνάνθρωπε: Μην παραπονιέσαι, γιατί όπως έστρωσε ο καθένας μας έτσι θα κοιμηθεί!
Χρήστος Θεοχάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου