Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

Το πιο σημαντικό πράγμα στον κόσμο



Καθημερινά περπατάμε στους δρόμους ανέμελοι η με σκοτούρες ο καθένας. Σήμερα λοιπόν και ‘γω ξύπνησα το πρωί και όπως πήγα να σηκωθώ απ’ το κρεβάτι έπεσα κάτω στο πάτωμα. Τα πόδια μου είχαν μουδιάσει. Μου είχε ξανασυμβεί και έτσι τους έδωσα λίγο χρόνο να συνέλθουν. Στα λεπτά αυτά όμως άρχισαν να με κατακλύζουν σκέψεις και συναισθήματα. Οι σκέψεις αφορούσαν την υγεία που μπορεί να έχει ή να μην έχει ο κάθε άνθρωπος. Κοίταξα καλά τα γόνατα μου, ύστερα τις πατούσες μου και έπειτα από πάνω μέχρι κάτω το σώμα μου. Ξαφνικά ένιωσα τόσο τυχερός και χαρούμενος όσο κανένας άλλος. Κατάλαβα ότι παρόλα τα προβλήματα που μπορεί να έχουμε η υγεία μας είναι το παν.
Είναι αυτό που πρέπει να μας απασχολεί περισσότερο από οτιδήποτε άλλο και αυτή για την οποία πρέπει να ανησυχούμε αλλά και να είμαστε ευγνώμονες που την έχουμε. Κάθε μέρα ακούμε και βλέπουμε  πόνο και δυστυχία να προβάλλεται από τα ΜΜΕ και πολύ εύκολα αλλάζουμε ανενόχλητοι κανάλι μη δίνοντας ιδιαίτερη σημασία. Δεν καθόμαστε να σκεφτούμε πως άλλοι άνθρωποι που εμείς θεωρούμε πως έχουν τα πάντα είναι οι πιο φτωχοί όταν δεν έχουν την υγεία τους και εμείς βρισκόμαστε να είμαστε οι πλουσιότεροι όλων. Έτσι λοιπόν ξεκίνησε η μέρα μου και όλα μου φαινόντουσαν πιο όμορφα. Ευχαριστούσα τον θεό που με έχει καλά και προχωρούσα. Κοίταζα ένα ένα κάθε σημείο του κορμιού μου και χαμογέλαγα γνωρίζοντας το πόσο σημαντικό είναι. Πόσο σημαντικό είναι να προχωράς στα δύο σου πόδια, να ακουμπάς το καθετί, να βλέπεις με τα μάτια τις ομορφιές του κόσμου και με την σειρά τους τα αυτιά σου να δίνουν ήχο στις εικόνες .Εν τέλει την επόμενη φορά λοιπόν που θα νευριάσετε με κάτι που δεν σας πάει καλά στην ζωή σας σκεφτείτε την υγεία σας. Πως αφού έχετε αυτήν τότε μπορείτε να καταφέρετε τα πάντα. Δεν υπάρχουν όρια στο τι μπορεί να καταφέρει ένας άνθρωπος που έχει την υγεία του αν πραγματικά θέλει πολύ τον στόχο του. Όσο για τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας και παρόλα αυτά δεν το βάζουν κάτω αξίζει να τους δείχνουμε λίγο παραπάνω σεβασμό και να παραδειγματιζόμαστε γιατί η ζωή είναι μια μάχη και ο καθένας έχει τα εφόδια του. Το μόνο που μένει είναι το πώς θα τα χρησιμοποιήσουμε.   
Μάριος Θεοχάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου