Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Στη Σαλαμίνα κάθε μέρα πρέπει να κάνεις δήλωση ότι δεν είσαι Ελέφαντας…..

Σε κανένα άλλο μέρος της Ελλάδος δεν συμβαίνει αυτό που συμβαίνει στο νησί μας. Όταν ασχολείσαι με τα κοινά του τόπου σου, πρέπει να είσαι έτοιμος να δεχτείς τα ανώνυμα χαρτιά πεταμένα στους δρόμους που θίγουν την προσωπικότητά σου, τα αισχρά και χυδαία ανώνυμα σχόλια στα blogs που θίγουν εσένα και όλη σου την οικογένεια και φυσικά δυστυχώς, να έχεις μία κακοπροαίρετη κριτική από (σοβαρούς;) επώνυμους, που στα δικά τους πηγαδάκια σε περνάνε γενεές δεκατέσσερις, αφού πρωτίστως χάνουν την ψυχραιμία τους. Και όλοι αυτοί δεν είναι πάντοτε υποχρεωτικό να ανήκουν στο αντίπαλο στρατόπεδο , (λέξη που δεν μου αρέσει καθόλου να επικαλούμαι στην πολιτική ), αλλά μερικές φορές είναι και εξ ιδίων τα βέλη…..
Επίσης είσαι υποχρεωμένος κάθε μέρα να αποδεικνύεις ότι δεν είσαι Ελέφαντας.
Αφού λοιπόν τα τελευταία χρόνια έγραφαν ότι δεν υπηρέτησα την πατρίδα λόγω....... τρέλας μάλιστα, αναγκάστηκα να δημοσιοποιήσω το απολυτήριο από το Πολεμικό Ναυτικό που αισίως υπηρέτησα 32 μήνες. Τον τελευταίο καιρό μέσα από τα ανώνυμα σχόλια γράφουν και με χυδαίο προκλητικό τρόπο μάλιστα, ότι η τρίμηνη άδεια που είχα πάρει για πρόβλημα στη μέση μου και απείχα από τα Δημοτικά Συμβούλια, ήταν …….μαϊμού και ότι δεν έχω τίποτε. Μακάρι να ήταν έτσι…… Θα με αναγκάσουν όμως να δημοπιοποιήσω σύντομα εάν συνεχίσουν την αισχρότητά τους, την μαγνητική που έχω κάνει στη μέση μου για να δουν το πρόβλημα που δυστυχώς χρήζει εγχείρησης.
Θα με αναγκάσουν φυσικά σύντομα να δημοσιοποιήσω το Πόθεν έσχες , τα περιουσιακά μου στοιχεία, με εντολή να ερευνηθούν όλα τα συγγενικά μου πρόσωπα, για να το βουλώσουν οι αισχροί και να δουν, ότι όταν παρέδωσα στον Δήμο Σαλαμίνας, ήμουν πολύ πολύ φτωχότερος από την ημέρα που έγινα Δημοτικός Σύμβουλος. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι…..
Την τιμιότητά μου δεν την διαπραγματεύομαι με κανένα ανώνυμο ή επώνυμο αισχρολόγο. Η πορεία μου στον Δήμο Σαλαμίνας είναι κρυστάλλινη και διαφανέστατη και αυτό το καταμαρτυρούν οι χιλιάδες πολίτες που έχω βοηθήσει και εξυπηρετήσει σε όλη την πορεία μου στα κοινά τα τελευταία είκοσι πέντε χρόνια, με αποκορύφωμα την θέση ευθύνης που είχα στον Δήμο.
Όσον αφορά με αφορμή την παρουσία μου στην επίσκεψη στον Δήμαρχο Πειραιά για την Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης , έδωσα εξηγήσεις σε ανακοίνωση που έβγαλα.
Επειδή όμως η αισχρότητα ξεπερνά κάθε όριο και δυστυχώς γράφεται και λέγεται, ότι ήδη έχω συμφωνήσει με την κα Νάννου και ότι ήδη άλλαξα στρατόπεδο και βρίσκομαι ήδη στον συνδυασμό της, θέλω να τονίσω τα εξής: Αυτή τη στιγμή ανήκω σε ένα συγκεκριμένο συνδυασμό. Την κα Νάννου την εκτιμώ ως άνθρωπο, αλλά ούτε έκανα καμιά συμφωνία μαζί της, ούτε βρίσκομαι στον Συνδυασμό της, ούτε έχω σκοπό να βρεθώ στο μέλλον.
Δυστυχώς ενώ σε επίπεδο Κυβέρνησης (σε λίγο διάστημα οι εκλογές πλησιάζουν) πολύ πιθανόν να έχουμε κυβέρνηση Σύριζα – Νέας Δημοκρατίας, γιατί δεν πρέπει η Ελλάδα να μείνει ακυβέρνητη, στη Σαλαμίνα είσαι προδότης ακόμη και καλημέρα να πεις σε Δημοτικό Σύμβουλο αντιπάλου Συνδυασμού. Ίσως είναι καιρός να σοβαρευτούμε όλοι , σε μια Ελλάδα που βουλιάζει, σε μία Σαλαμίνα που βρίσκεται σε δεινή κατάσταση.

Μάνος Δερτούζος
Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου