Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Προβλήματα Βιολογικού Καθαρισμού Δήμου Πόρου και Τροιζήνας



Με κάθε καλή πρόθεση και προαίρεση θέλω να δηλώσω ότι η αντιπαράθεση με Δελτίου Τύπου πιστεύω ότι δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος επίλυσης τόσο σοβαρών προβλημάτων.
Η μελέτη δεν έχει περιέλθει σε γνώση μου γιατί λόγω της ανεπάρκειας και των ελλείψεων της δεν αναλαμβάνει κανένας από τη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών Νήσων να την υπογράψει και να την προωθήσει αρμοδίως.
Όσον αφορά δε τα περί ηθικής και δεοντολογίας θέλω να δηλώσω ότι δεν μπορεί να είναι ¨α λα καρτ¨ την στιγμή κατά την οποία στην αιχμή της τουριστικής περιόδου, που είναι ο μήνας Αύγουστος , ένα ολόκληρο νησί και οι επισκέπτες τους υποφέρουν από τη ρύπανση του θαλάσσιου περιβάλλοντος και τη κακοσμία που είναι διάχυτη καθόλο το μήκος του αγωγού.

Εάν ήμουν στην θέση του κ. Κατσικάρη θα φρόντιζα αμέσως, εφόσον έχω στα χέρια μου μια άρτια και ολοκληρωμένη μελέτη, να προβώ σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποφευχτούν όλα τα ανωτέρω και να μην περιμένω την αλλαγή της Δημοτικής και Περιφερειακής Αρχής.
Η πόρτα μου είναι ανοικτή για όλους και ιδιαίτερα για τον κ. Κατσικάρη για να μας δώσει τα φώτα του και την εμπειρία του ώστε να λύσουμε το ακανθώδες αυτό πρόβλημα , εφόσον το επιθυμεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου