Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Απαντηση Γ. Τσαβαρή στον Μ. Νάννο



Κατανοώντας  απόλυτα την δυσχερή θέση του εκ συστήματος καταγγέλλοντος από  την ήττα που υπέστη με το απαλλακτικό βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Πειραιά, ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΩ τα ακόλουθα:
                Κατείχα και κατέχω ΘΕΣΜΙΚΗ θέση και ΟΦΕΙΛΩ να ενημερώνω τους δημότες  για τα Δημοτικά δρώμενα του τόπου μας . Προεκλογικά, είχα κατηγορηθεί,  ίσως και από τον ίδιο, ως υπόδικος για τέλεση κακουργήματος σε βάρος του Δήμου. Όφειλα επομένως να ενημερώσω τους δημότες μας για την δικαστική εξέλιξη αυτού του πολύ σοβαρού ζητήματος ( και σε καμία περίπτωση να ανοίξω δημόσιο διάλογο με τον καταγγέλλοντα).Ήμουν και είμαι ΘΕΣΜΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ και δεν μου επιτρέπεται να έχω ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ με τους ΔΗΜΟΤΕΣ τους νησιού μας, εκτός σοβαρών περιπτώσεων, όπου κατά την άποψη μου, δεν εντάσσεται η συγκεκριμένη.  Στην προκειμένη περίπτωση, θεωρώ ότι ο εκ συστήματος  καταγγέλλων λειτουργεί ως  ΠΑΡΑΘΕΣΜΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ή ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΘΕΣΜΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ και το ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ,  αποπροσανατολίζοντας  στην παρούσα στιγμή του δημότες από την φορομπηχτική πολιτική και τα χαράτσια που επιβάλει η κυρία Δήμαρχος (σύζυγος του).

                Όσο για τις απειλές του και τις ύβρεις, ξέρει  πολύ καλά ότι δεν είμαι από τα παιδάκια που κιοτεύουν και τον προκαλώ να συνεχίσει με τους «κάθε είδους συνεργάτες του» με την ίδια ένταση, μεθόδευση και πάθος την αγωνιώδη προσπάθεια του, ευχόμενος καλή δύναμη και πολύ κουράγιο.
                Ως προς την  αναφορά του στην διατάραξη της ψυχικής μου υγείας είναι ίδιον τουλάχιστον της προσωπικής και κοινωνικής διαδρομής του
Υ.Γ.: Τo πλήρες κείμενο της καταγγελίας το έχει ο ίδιος ο καταγγέλλων και τον προκαλώ να το δημοσιοποιήσει.
                                                                                                            Σαλαμίνα 30-10-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου