Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Μήνυμα Ρούλας Νάννου

Αγαπητοί μου συμπολίτες και συμπολίτισσες, Σας ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για την τιμή που μου κάνατε να με εκλέξετε Δήμαρχο Σαλαμίνας. Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες μου για τον καλό αγώνα που δώσανε μαζί μου, ευχαριστώ και όλα τα πολιτικά πρόσωπα που με εμπιστεύτηκαν και με στήριξαν. Η Σαλαμίνα έχει ανάγκη την ενότητα που ευαγγελιστήκαμε και υποσχόμαστε να κάνουμε πράξη από σήμερα κιόλας, κανείς δεν περισσεύει. Μαζί, ενωμένοι, μπορούμε να δώσουμε στη Σαλαμίνα αυτό που της αξίζει: Μια καλλίτερη μοίρα για όλους, μια καλλίτερη ποιότητα ζωής, μια αναπτυξιακή προοπτική για το νησί. Θέλω να διαβεβαιώσω όλους τους συμπολίτες μου για μία ακόμη φορά ότι θα εργαστώ με ζήλο και αφοσίωση για την προάσπιση των συμφερόντων του Δήμου επ΄ ωφελεία όλων των δημοτών. Η Σαλαμίνα γύρισε σελίδα. Πάμε όλοι μαζί μπροστά με χέρια καθαρά για τη Σαλαμίνα που οραματιζόμαστε. Σαλαμίνα 26 Μαίου 2014 Ρούλα Νάννου Δήμαρχος Σαλαμίνας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου