Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2014

ΕΛΤΑ: Κανείς σεβασμός στον πολίτη;



Παρασκευή 31 Ιανουαρίου σήμερα. Τελευταία ημέρα του μήνα, τελευταία ημέρα πληρωμών της εφορίας, του ΤΕΒΕ και δεκάδων άλλων λογαριασμών για όλα τα νοικοκυριά. Ακόμη μια δύσκολη ημέρα για τα ΕΛΤΑ Σαλαμίνας, όχι βέβαια πιο δύσκολη από τη χθεσινή, οπότε η ουρά έφτανε μέχρι το δρόμο απέναντι. Βλέπετε χθες ήταν Πέμπτη και την Πέμπτη έχει λαϊκή, η κίνηση στα ΕΛΤΑ αυξάνεται. Βλέπετε χθες ήταν 30 του μήνα και ο κόσμος έπαιρνε τη σύνταξη από τη μια και την κατέθετε στα ΕΛΤΑ από την άλλη για να εξοφλήσει λογαριασμούς. Αν στα παραπάνω προσθέσουμε τις εργασίες που ούτως ή άλλως κάνει το Ταχυδρομείο (αποστολή – λήψη δεμάτων και γραμμάτων, Ταμιευτήριο, κλπ),  αντιλαμβάνεται κανείς την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλλουν οι δύο υπάλληλοι στο ταμείο για να τα βγάλουν πέρα.

Έχουμε ξαναγράψει πολλές φορές για το θέμα. Διότι είναι απαράδεκτο τα ΕΛΤΑ, από τη στιγμή που πλέον διεκπεραιώνουν δεκάδες εργασίες, και δέχονται σχεδόν όλων των ειδών τους λογαριασμούς, να μην στελεχώνονται κατάλληλα με το ανάλογο προσωπικό. Έχουν αναρωτηθεί άραγε οι αρμόδιοι πόσοι επαγγελματίες χάνουν τα πρωινά τους κάθε φορά που λήγει το ΤΕΒΕ για να το αποπληρώσουν και αναγκάζονται να αφήνουν τα καταστήματά τους κλειστά; Το επιχείρημα γιατί δεν έχουν φροντίσει να τακτοποιήσουν το λογαριασμό τους ενωρίτερα, αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι με τις σημερινές συνθήκες δεν ευσταθεί. Γνωρίζουν άραγε ή έχουν φροντίσει να μάθουν  οι αρμόδιοι των ΕΛΤΑ πόσους πελάτες εξυπηρετεί το κατάστημα Σαλαμίνας; Ενός νησιού 60.000 μονίμων κατοίκων το χειμώνα και 300.000 το καλοκαίρι; Ένα κατάστημα που εξυπηρετεί όχι μόνο τη Σαλαμίνα αλλά και την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, που εξυπηρετεί κατοίκους που αναγκάζονται να μεταβούν εκεί από όλα τα μέρη του νησιού, ανθρώπους συνταξιούχους, ανθρώπους χαμηλών εισοδημάτων, που πολλές φορές, λόγω της αργοπορίας, έχουν ακόμη και πρόβλημα μετακίνησης;  Όταν εν μια νυκτί έκλεισαν τα καταστήματα του Αιαντείου και των Αμπελακίων κι όλη η Σαλαμίνα αναγκάζεται να μεταβαίνει στο κέντρο;


Και μπροστά σ΄ αυτήν την πραγματικότητα τα ΕΛΤΑ τι κάνουν; Ούτε καν ένα μηχάνημα με χαρτάκια προτεραιότητας δεν υπάρχει στο κατάστημα Σαλαμίνας, τουλάχιστον να μην ταλαιπωρείται ο κόσμος να περιμένει στη σειρά. Δεν θα μπορούσαν οι κ. αρμόδιοι να ενισχύσουν τα ταμεία με έναν ακόμη υπάλληλο τις ημέρες αιχμής; Το καλοκαίρι είχαμε φτάσει να λειτουργούν μ΄ έναν άνθρωπο!
Την εικόνα αυτή βέβαια δεν τη συναντάμε μόνο στα ΕΛΤΑ. Το ίδιο χάλι έχουν αυτές τις ημέρες και οι τράπεζες, τα ίδια προβλήματα και χειρότερα η ΔΕΗ – εκεί υπάρχει ταμίας μόνο δυο μέρες τη βδομάδα, αν δεν τον χρειάζονται στον Πειραιά! Η αποχαρβάλωση του ελληνικού κράτους!
Η εφημερίδα μας, ξεκίνησε μια προσπάθεια συλλογής υπογραφών πολιτών με σκοπό την κινητοποίηση όλων των αρμοδίων των διαφόρων υπηρεσιών. Ήρθε ο καιρός ν΄ αφήσουμε τους καναπέδες μας και να απαιτήσουμε. Αν δεν απαιτήσεις, κανείς δεν σου δίνει! Οι πρώτες υπογραφές συλλέχθηκαν τον Σεπτέμβριο έξω από τα ΕΛΤΑ Σαλαμίνας και βρίσκονται στη διάθεση του Δημοτικού Συμβουλίου, προκειμένου να προωθηθούν αρμοδίως. Η προσπάθεια θα συνεχιστεί και σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες.
Όσο για την κατάσταση που επικρατούσε σήμερα στο Ταχυδρομείο, οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους.   

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχως που ο υφυπουργος του νησιου μας φροντισε για ολα αυτα,να μην κλεισει το ικα, ο οτε,η εφορια,η δεη

Αρχειοθήκη ιστολογίου