Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Τσαβαρής, ο Δήμαρχος που Χάρισε την Περιουσία του Δήμου στην ΕΥΔΑΠ

Ο πρώην Σύμβουλός μου, κ. Τσαβαρής, στη θητεία μου ως δήμαρχος υπονόμευε και υπέσκαπτε συστηματικά το έργο μου, προσπαθώντας με κάθε τρόπο να με εκθέτει.
Η αναφορά του συχνά πυκνά στη κατάσχεση του ποσού των 3,5 εκατ. € που έκανε η ΕΥΔΑΠ στο δήμο, είναι γνωστό σε όλους πως αφορούσε χρέος προηγούμενων δημάρχων και όχι δικό μου.
Εγώ απλά το κληρονόμησα !!  Προς λύπη του ή δυστυχώς γι’ αυτόν εξόφλησα πολύ μεγάλο μέρος του χρέους στην θητεία μου σε αντίθεση μ’ αυτόν.
Ο κύριος αυτός, δήμαρχος σήμερα, κατάφερε το ακατόρθωτο σε μόλις δυόμιση (2,5) χρόνια!!
Δηλαδή:

1. Χρέωσε το δήμο στην ΕΥΔΑΠ  έξι (6) εκατομμύρια €
2.  Παραχώρησε ΔΩΡΕΑΝ ολόκληρο το δημοτικό δίκτυο ύδρευσης αξίας δεκάδων εκατ. € στην ΕΥΔΑΠ (κάποτε έδινε λυσσαλέες μάχες, για να μην παραχωρήσουμε μέρος του δικτύου και μάλιστα ΕΠ’ ΑΜΟΙΒΗ)
3. Έχει υποθηκεύσει τις εισφορές του δήμου για έξι (6) χρόνια, (από 2015 έως και 2020) με 72.200  κάθε μήνα, αδιαφορώντας για το μέλλον του τόπου.
Είναι  ΝΤΡΟΠΗ  μετά από όσα έχει χρεώσει το δήμο, να ΨΕΥΔΕΤΕ  συνεχώς και ασυστόλως, μπροστά στο λαό της Σαλαμίνας, ο οποίος και μάτια έχει και βλέπει και κρίση και θα τον κρίνει.
Σπύρος Σοφράς 
Υποψήφιος Δήμαρχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου