Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Απάντηση στους κουκουλοφόρους

Αγαπημένα μου ρουφιανοπαπαγαλάκια,
Πριν - σαν ηλίθιοι που είστε - αναφερθείτε στο «Χρηστάρα», θα έπρεπε να γνωρίζατε ότι ποτέ μου δε φοβήθηκα να εκφέρω τις απόψεις μου δημόσια και πάντα ενυπόγραφα. Έχω δε γι΄ αυτό πολλές φορές μηνυθεί και συρθεί στα δικαστήρια από μικρούς πολιτικούς. Δεν θα μπορούσα λοιπόν ποτέ, έχοντας τρία δικά μου μέσα, την έντυπη έκδοση της εφημερίδας  «Ανατροπές», το site και το blog στο διαδίκτυο, όπου έχουμε τη δυνατότητα επώνυμα να εκφράζουμε, εγώ και οι συνεργάτες μου, τη γνώμη μας, να στείλω σε blog ανώνυμου κουκουλοφόρου παπαγάλου το παραμικρό,  έστω και ως σχόλιο προς δημοσίευση.  Αυτό που κάνει ακόμη πιο αισχρό το διαχειριστή του “Salamina Tsatsos” είναι το γεγονός ότι δεν είχε την ελάχιστη λεβεντιά και αξιοπρέπεια να διευκρινίσει ότι ουδέποτε αναρτήθηκε από το ρουφιανοblog του δικό μου άρθρο. Τέλος, για όσους φορούν ακόμη παντελόνια, είμαστε εδώ να ανταλλάξουμε απόψεις και θέσεις, πάντα επώνυμα, με το θάρρος και την ευθύνη των πράξεών μας.
Χ.Θ.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άρχοντα την ανάρτηση την έγραψες μόνος σου η στην έγραψε η βικυ?

Ανώνυμος είπε...

Χρήστο επειδή θεωρώ ότι είσαι το μόνο παλληκάρι. Όλοι οι άλλοι είναι λαμογιομπλόγκερς.
Αν ξέρεις ποιανού είναι αυτό το ξευτιλισμένο μπλοκ το salamina tsatsos όπως πολύ καλά το λες
ΠΕΣ ΤΟ, γιατί σου το χρεώνουν

Ανώνυμος είπε...

OΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΑΣ ΡΩΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΣΑΒΑΡΗ ΜΕΡΙΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΝΙΚΟΛΑΚΗ ΤΟ ΦΟΥΡΙΚΗ

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΓΥΦΤΟΙ!!!!

Ανώνυμος είπε...

KAI SI PIOS GIFTOS ISE RE

Αρχειοθήκη ιστολογίου