Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Η δήλωση παραίτησης του Νίκου Ράπτη

Σαλαμίνα 14/7/2011
Αγαπητοί μου συνδημότες,
Με αίσθημα ευθύνης και αγάπης για το νησί μας και μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα, υπό τις παρούσες συνθήκες, να μην είμαι υποψήφιος δήμαρχος στις επόμενες δημοτικές εκλογές του 2014.
Στην απόφασή μου αυτή κατέληξα επειδή διαπιστώνω καθημερινά – με μεγάλη απογοήτευση – ότι η πολυδιάσπαση, τα προσωπικά συμφέροντα και οι πολιτικές λυκοφιλίες συνεχίζονται στο τοπικό πολιτικό σκηνικό, όπως και πριν τις εκλογές του 2010.
Το τελευταίο εκλογικό αποτέλεσμα ήταν δυσμενές για εμάς. Προφανώς και κατά γενική ομολογία οφείλεται στη μη αποδοχή της δικής μας ενωτικής πρότασης από τους τρεις άλλους γνωστούς συνυποψήφιους συνδυασμούς.
Όμως οι εκλογές του 2010 πέρασαν στην ιστορία.

Φίλες, Φίλοι,
Πιστεύω ότι η απόφασή μου αυτή θα δώσει αρκετό χρόνο και χώρο για μια νέα ενωτική προσπάθεια από άλλους αυτοδιοικητικούς παράγοντες για την ανάδειξη νέων ανθρώπων και στελεχών στα δημοτικά δρώμενα, οι οποίοι, μαζί με παλαιότερα και έμπειρα στελέχη να οδηγήσουν στο εγγύς μέλλον τον τόπο μας στην πραγματική αναβάθμιση και ανάπτυξη.
Σε έμπρακτη επιβεβαίωση των προθέσεών μου, δηλώνω ότι αποχωρώ από το δημοτικό συμβούλιο.
Με την ευκαιρία, θέλω για μια ακόμη φορά να ευχαριστήσω δημόσια όλους τους συμπολίτες μας, όλους αυτούς που μας στήριξαν στις δύο εκλογικές αναμετρήσεις, όλους τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους των ψηφοδελτίων μας του 2006 και του 2010, τους συνεργάτες και τους ενεργούς φίλους του συνδυασμού και φυσικά τον πολύτιμο συνεργάτη μου και δημοτικό σύμβουλο Στάμο Μπακαούκα.
Εύχομαι από βάθους καρδιάς οι αποφάσεις μου αυτές να αποτελέσουν άμεση αφετηρία ενωτικών διεργασιών και εξελίξεων.
Τέλος, θέλω να σας διαβεβαιώσω  όλους ότι θα παρακολουθώ πάντα από κοντά και με ενδιαφέρον τα τοπικά δρώμενα και θα σταθώ δίπλα σε όποιο ενωτικό αποτέλεσμα που πιθανόν να προκύψει, με όλες μου τις δυνάμεις και με όποιο τρόπο απαιτηθεί, με μοναδικό γνώμονα τα συμφέροντα των δημοτών και του τόπου μας.
Με εκτίμηση
Νίκος Ράπτης
Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου