Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Στήριξη Χρυσού απο Ζαχαρία Ζούπη


ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΖΟΥΠΗΣ
Δημοτικός Σύμβουλος Κερατσινίου
Γενικός Γραμματέας Νομαρχίας Δυτικής Αττικής
21/09/2010
ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΚΟ ΧΡΥΣΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
Δήλωση στήριξης της υποψηφιότητας του Αλέκου Χρυσού από τον
Δημοτικό Σύμβουλο – π. Αντιδήμαρχο Κερατσινίου,
Γεν. Γραμματέα Νομαρχίας Δυτ. Αττικής Ζαχαρία Ζούπη
Είναι γνωστό, ότι διεκδίκησα μέχρι τέλους την στήριξη του ΠΑΣΟΚ σε υποψηφιότητά μου για τον νέο Δήμο Κερατσινίου – Δραπετσώνας. Ήταν μια επιλογή ευθύνης, θεωρώντας ότι θα μπορούσα να είμαι μια λύση που συνδυάζει το στοιχείο της ανανέωσης αλλά και της εμπειρίας, το στοιχείο μιας νέας ορμής αλλά και της βαθιάς γνώσης των προβλημάτων της περιοχής. Ήταν μια επιλογή που συσπείρωσε ένα ευρύ φάσμα πολιτικών, κοινωνικών, επαγγελματικών στελεχών ιδιαίτερα στο Κερατσίνι. Θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς που είδαν στο πρόσωπό μου την καλύτερη λύση και με στήριξαν.

Χθες το ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε και επίσημα την στήριξή του στην υποψηφιότητα του Αλέκου Χρυσού. Μετά απ’ αυτή την εξέλιξη όλα τα δεδομένα αλλάζουν, δημιουργείται ένα νέο τοπίο και η επιλογή μου πια είναι σαφής: Εγώ και το σύνολο των στελεχών που με στήριξαν τασσόμαστε ενεργά, υπέρ της υποψηφιότητας του Αλέκου Χρυσού. Προσωπικά δε, θα συμμετέχω και ως υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο του Αλέκου Χρυσού.


Η επιλογή μου στηρίζεται σε πολύ απλές παραδοχές:

• Ο Αλέκος Χρυσός είναι ένα έμπειρο στέλεχος της Αυτοδιοίκησης, γέννημα θρέμμα της περιοχής μας, ένας άνθρωπος που την αγαπάει και την πονάει. Ένας άνθρωπος εργατικός, μεθοδικός και έντιμος. Μάλιστα, ως Δήμαρχος Δραπετσώνας άφησε την σφραγίδα του υλοποιώντας ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο. Γι’ αυτό ακριβώς και τον εμπιστεύομαι ότι μπορεί να ηγηθεί μιας νέας προσπάθειας αναγέννησης της περιοχής μας, αυτή την κρίσιμη συγκυρία για την χώρα και τις γειτονιές μας.

• Ο Αλέκος Χρυσός είναι ένα στέλεχος με ευρύτητα, πραότητα, συναινετικότητα. Ξέρει να ακούει και να σέβεται τον συνομιλητή του και τους πολίτες. Έχει δείξει ότι μπορεί να ενώνει ευρύτερες δυνάμεις, σπάζοντας κομματικές, ιδεολογικές, πολιτικές περιχαρακώσεις. Είναι σε θέση επομένως να ηγηθεί ως πρώτος μεταξύ ίσων ενός ευρύτατου μπλοκ στελεχών και δυνάμεων, που θα νικήσει στις εκλογές του Νοεμβρίου.

• Έχω μάθει στην πολιτική μου πορεία ότι οι μεγάλες επιτυχίες έρχονται ως αποτέλεσμα μεγάλων υπερβάσεων και συναινετικών προσπαθειών. Έχω εμπεδώσει βαθύτερα, ότι πριν από το ΕΓΩ υπάρχει το ΕΜΕΙΣ. Πίστευα και πιστεύω ακλόνητα στις συλλογικές προσπάθειες. Επομένως, δεν θα υπέκυπτα ποτέ στις σειρήνες του ατομισμού, της εγωπάθειας, των διασπαστικών ενεργειών. Ειδικά το Κερατσίνι έχει πληρώσει ακριβά τέτοιες αντιλήψεις και πρακτικές. Η περιοχή μας για να προχωρήσει απαιτεί μεγάλες συνεννοήσεις και εγώ επιλέγω ακριβώς αυτόν τον δρόμο.




• Είμαι ένας άνθρωπος που από πολύ νέος έμαθε να μάχεται για τα προβλήματα της χώρας, της κοινωνίας, της περιοχής μας. Είμαι ένα άνθρωπος που έχει υπηρετήσει τον Δήμο επί σειρά ετών ως Δημοτικός Σύμβουλος και Αντιδήμαρχος, που αγαπάει τις γειτονιές του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας, τους ανθρώπους.

Δεν θα μπορούσα λοιπόν να είμαι απών. Θα είμαι παρών, ενεργός και μαχόμενος σ’ αυτή την κρίσιμη εκλογική μάχη. Πολύ περισσότερο που πέραν όσων αναφέρω, θέλω να εκφράσω εντονότατα και κατηγορηματικά την αντίθεσή μου σε φαινόμενα πολιτικής μεταγγραφολογίας, ΄΄ μπερλουσκονισμού ΄΄, αλαζονικών συμπεριφορών.

Σε λίγες εβδομάδες ψηφίζουμε για τις νέες Δημοτικές Αρχές. Σε λίγες εβδομάδες ψηφίζουμε για την νέα Δημοτική Αρχή στον νέο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας. Καλώ τους Κερατσινιώτες και τους Δραπετσωνίτες να στηρίξουν λύσεις ώριμες και σοβαρές. Λύσεις που δεν θα συνεχίσουν το τέλμα του Κερατσινίου, ούτε θα βάλουν τον Δήμο στην περιδίνηση ενός πειραματισμού. Οι εποχές απαιτούν όραμα, σχέδιο, μεθοδικότητα, συγκεκριμένες δεσμεύσεις. Ο Αλέκος Χρυσός και ο Συνδυασμός που συγκροτούμε είναι η λύση για μια νέα εποχή στον νέο Καλλικρατικό Δήμο που δημιουργήθηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου