Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

: ¨Δήλωση του υπ. Δημάρχου Πειραιά κ. Πέτρου Μαντούβαλου ¨

Ο υπ. Δήμαρχος Πειραιά κ. Πέτρος Μαντούβαλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

¨Η ανεξάρτητη κίνηση πολιτών ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΠΟΛΗ - ΘΡΥΛΟΣ αποτελεί δύναμη ανατροπής και ανανέωσης. Εκφράζει μια μεγάλη και πλατειά συμφωνία για τον Πειραιά, μετατρέπεται καθημερινά σε ένα ισχυρό πλειοψηφικό ρεύμα .
Αν κάποιοι πιστεύουν ότι η δυναμική αυτή θα ανακοπεί με τις γνωστές αθλιότητες του παρελθόντος , θα πάρουν ηχηρή απάντηση από τους πολίτες.
Τις τελευταίες ημέρες , μέσα από blogs , επιχειρείται για μία ακόμα φορά η κατασυκοφάντησή μου.
Είμαι ο μοναδικός πολιτικός που πήγε σε Δικαστήριο και αθωώθηκε ομόφωνα.
Είμαι ο μοναδικός πολιτικός που επέλεξε να έχει τη μεταχείριση που έχει κάθε απλός πολίτης . Δεν οχυρώθηκα πίσω από την βουλευτική ασυλία, δεν χρησιμοποίησα δικονομικά τερτίπια.
Για 5 ολόκληρα χρόνια ανέβαινα καθημερινά ένα Γολγοθά.
Η δικαίωση άργησε αλλά ήρθε με την ομόφωνη αθωωτική απόφαση της Δικαιοσύνης.
Σήμερα βρισκόμαστε μπροστά σε μία νέα επιχείρηση αθλιότητας.
Προαναγγέλλεται η αναίρεση της αθωωτικής απόφασης , η λάσπη μπαίνει ξανά μπροστά στον ανεμιστήρα.
Αναρωτιέμαι αν υπάρχουν πλέον όρια στο μίσος , στην εμπάθεια και στη συκοφαντία.
Είμαι αποφασισμένος να προχωρήσω μπροστά.
Αυτή είναι η εντολή του Πειραϊκού λαού, αυτό είναι το καθημερινό μήνυμα που παίρνω από την επαφή μου με τους πολίτες.
Κάποιοι αναζητούν με τη συκοφαντία τη λύση στα προβλήματά τους.
Ο Πειραιάς όμως θέλει προτάσεις , ελπίδα και προοπτική.
Κάποιοι αναζητούν ή χρήζουν υποψηφίους.
Ο Πειραιάς όμως θέλει Δήμαρχο. ¨

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου