Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Η ιδιωτικοποίηση δεν είναι πάντα για το καλό μας!

Είμαστε από κείνους που πιστεύουν ότι ο δημόσιος τομέας πρέπει να εξυγιανθεί, ότι οι εργαζόμενοι δεν μπορεί να διακρίνονται σε δύο ταχυτήτων, ότι επιτέλους αυτό το υδροκέφαλο τέρας που λέγεται δημόσιο οφείλει να λειτουργήσει. Πρέπει όμως να παραδεχτούμε ότι η ιδιωτικοποίηση που ευαγγελίζονται πολλοί ως τη λύση του προβλήματος δεν αποτελεί πάντα πανάκεια, πολλώ δε μάλλον που κάποιες φορές δεν υπάρχει αισθητή διαφορά από τη μια κατάσταση στην άλλη.
Όσοι από εμάς έχουν βρεθεί αυτές τις μέρες στον ΟΤΕ Σαλαμίνας αντιλαμβάνονται τι εννοώ. Ουρά 10 και 15 ατόμων, που το καθένα έχει έρθει για άλλη δουλειά και μόνο 4 υπάλληλοι εκ των 6 που εργάζονται στο κατάστημα – οι 2 ήταν σε άδεια. Ρωτήσαμε πόσους συνδρομητές έχει ο ΟΤΕ Σαλαμίνας. 25.000, μας απάντησαν. Και συνδρομητές της κινητής τηλεφωνίας; Γύρω στις 5.000! Κι αυτοί είναι οι μόνιμοι κάτοικοι. Αντιλαμβάνεστε το καλοκαίρι, που γεμίζει το νησί, τι γίνεται. Είναι δυνατό λοιπόν μια ιδιωτική εταιρία όπως είναι πλέον ο ΟΤΕ, να αφήνει το συγκεκριμένο κατάστημα με 4 υπαλλήλους καλοκαιριάτικα; Βεβαίως και είναι, διότι ως φαίνεται το κέρδος βρίσκεται πάνω από την εξυπηρέτηση του πελάτη. Γι΄ αυτό, όσοι βρεθείτε στην ουρά για να τους πληρώσετε, απλά περιμένετε υπομονετικά. Κάποτε θα έρθει κι η σειρά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου